Назад

Технически асистент

Детайли

Описание

За наш клиент търсим Технически асистент.


Основни задължения и отговорности за тази длъжност включват:

- Комуникация с търговски отдел и съдействие за внос на продукти.

- Подпомагане на колеги с административни задачи /създаване на анализи, отчети, документи/.

- Осигуряване на необходимите документи от съответните институции и оказване на административна подкрепа на търговците.


Вашият профил:

Притежавате административни умения и обичате да комуникирате с хора, тогава, вие сте търсения кандидат, който може да допринесе за силата на колектива.


Предложението от страна на клиента ни е:

- Пет дневна работна седмица - от понеделник до петък.

- Работно време 09:00ч. - 18:00ч.

- Събота и неделя, както и всички български национални празници са почивни дни.

- Допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна, карта Multisport.


Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.

Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014.

Услугите към кандидатите са безплатни.

Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал, Административен персонал

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София

Дата:

06.05.2024

Организация:

Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ