Назад

Технически асистент

Детайли

Описание

За наш клиент търсим Технически асистент за кредитен посредник.

Основни задължения и отговорности за тази длъжност включват:
- Комуникация с банки по имейл и съдействие при посрещане на клиентите в офиса.
- Подпомагане на клиенти при попълване на документи свързани с кредити.
- Осигуряване на необходимите документи от съответните институции и оказване на административна подкрепа на кредитния посредник.
- Работа с Excel и Power Point.

Вашият профил:
Притежавате административни умения и обичате да комуникирате с хора, тогава, вие сте търсения кандидат, който може да допринесе за силата на колектива.

Предложението от страна на клиента ни е:
- Пет дневна работна седмица - от понеделник до петък.
- Работно време 09:00ч. - 18:00ч.
- Събота и неделя, както и всички български национални празници са почивни дни.
- Възнаграждение 1 200 лв. нето
- Възможност за кариерно развитие, като „кредитен консултант“.
- 20 дни платен годишен отпуск.
- Карта за градски транспорт.

Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014.
Услугите към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции,

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София

Дата:

02.06.2023

Организация:

Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ