Назад

СПЕДИТОР МЕЖДУНАРОДЕН ТРАНСПОРТ

Детайли

Описание

Във връзка с разширяването на дейността си,транспортна фирма търси да назначи служител на длъжност СПЕДИТОР МЕЖДУНАРОДЕН ТРАНСПОРТ, за допълнение към сплотеността на работния колектив.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

- Осъществява активна комуникация и взаимодействие с клиенти, партньори и превозвачи относно заявки за организиране на национален и международен автомобилен транспорт.
- Изготвя и изпраща оферти в отговор на клиентските запитвания.
- Осигурява подходящ транспортен капацитет за заявените товари: собствени или наети превозни средства, работи с транспортни борси.
- Организира изпълнението на услугите, координира необходимата информация и документи.
- Работи със специализирана система, въвежда и осигурява пълнота и актуалност на данните по сделките в нея и въвеждане на данни свързани с транспортната дейност на фирмата.
- Проследява движението на товарите и изпълнението на договорените условия.
- Подготвяне на документи за път на собствения транспорт.
- Други административни задължения и конкретни задачи възложени от ръководителя, свързани с длъжността;

ИЗИСКВАНИЯ:

- Опит в организирането на автомобилен транспорт на товари в страната и чужбина - минимум 2 година ЗАДЪЛЖИТЕЛНО
- Опит в работата с транспортни борси
- Много добро владеене на английски език - писмено и говоримо( всеки допълнителен език е предимство)
- Много добра компютърна грамотност
- Добро познаване на документите и регулациите, свързани с автомобилния транспорт (Пътен лист, Авансов отчет, CMR) и.т.н


КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

- Отлични условия на работа и възнаграждение.

- Постоянен трудов договор на пълен работен ден.

- Допълнителни придобивки.

- Нормирано работно време.


!!!! Местоработата се намира в Стопанския двор на с. Лозен има градски транспорт с автобус №5 и №7.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от вас, са стриктно защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал,

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

30.10.2023

Организация:

Стади ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Стади ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ