Назад

Офис асистент

Детайли

Описание

Optimysticа е водеща компания в една от най-бързо развиващите се сфери в бизнеса – именно IT услугите. От 2006 г. Optimysticа извежда сайтовете на клиентите си на първо място в Google, с цел да увеличат значително продажбите си.
Оptimystica е помогнала на над 300 компании, да се изкачат на челни места в най-голямата търсачка в света Google, превръщайки ги в най-влиятелните фирми в интернет за техния бранш.

Ако сте амбициозни, позитивни, ориентирани към резултатите и искате да сте част от динамична компания, развиваща се в сферата на дигиталния маркетинг, станете част от екипа на Optimystica!

Във връзка с разширяването на екипа на компанията, търсим Офис асистент.

Задължения:
- Осигуряване на ефективна административна подкрепа за екипа;
- Управление на офис процеси и координация на различни административни задачи;
- Поддържане на ред и организация в работната среда;
- Обработка на телефонни обаждания и кореспонденция;

Изисквания:
- Добри комуникативни умения и умение за работа в екип;
- Владеене на офис MS Office;
- Отговорност, активно отношение и висок степен на организация;

Optimystica предлага:
- 5-дневна работна седмица;
- Офис в централната част на София с панорамна гледка към града и Витоша;
- Приятна работна атмосфера с екип от мотивирани професионалисти;

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал,

Категория:

Човешки ресурси
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София

Дата:

13.02.2024

Организация:

Franchising BG
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Franchising BG може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ