Назад

Главен експерт

Детайли

Описание


ОБЩИНА ПЛОВДИВ – РАЙОН „СЕВЕРЕН”
гр. Пловдив, 4000, бул. „Цар Борис III Обединител” № 22А, тел: (032) 901 160, (032) 959 004, факс: (032) 901 161, www.severen.bg, e-mail: info@severen.bg


ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността Главен експерт
в Дирекция „Устройство на територията, инвестиционни проекти, контрол по строителството, екология и чистота, ГРАО и жилищно настаняване“, Отдел „ГРАО и жилищно настаняване“


І. Нормативните изисквания за заемане на длъжността са:
1. Минимална степен на образование – бакалавър
2. Минимален професионален опит – 2 години или минимален ранг IVмладши
3. Минимален размер на основната заплата – 933 лв. при спазване на условията на чл.3, ал.2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация
ІІ. Специфичните изисквания за заемане на длъжността са :
1.Да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител
2.Висше образование – бакалавър:
2.1. Област на висшето образование
2.1.1. Социални, стопански и правни науки
2.1.2. Природни науки, математика и информатика
2.1.3. Технически науки
Класификатор на областите на висшето образование и професионалните направления
3.Организационна, комуникативна, професионална компетентност
4.Познаване и ползване на съответните нормативни актове в областта на ГРАО и жилищно настаняване
5.Фокус към клиента, ориентация към резултатите
6.Способност за работа в екип
7.Дигитална компетентност
Наредба за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация
ІII. Съгласно длъжностната характеристика:
1. Гражданска регистрация
1.1.Акт за раждане.
1.2. Акт за смърт.
1.3. Създаване и актуализация на Електронен личен регистрационен картон /ЕЛРК/.
1.4. Предоставяне на информация съгласно чл. 88а от ЗГР на полиция, прокуратура, съд, частни и държавни съдебни изпълнители и др.
2. Административно обслужване:
2.1. Обработване Заявление за постоянен адрес;
2.2. Обработване на Адресна карта за настоящ адрес;
2.3. Издаване на Удостоверение за раждане – оригинал и дубликат;
2.4. Издаване на препис-извлечение от акт за смърт;
2.5. Издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
2.6. Вписване в картотечния регистър за чужди граждани с дългосрочно или постоянно пребиваване, лица получили статут на бежанец или хуманитарен статут или на които е предоставено убежище в Република България.
2.7. Служебна справка по регистъра на населението за гражданство до Министерството на правосъдието.
2.8. Заверка и легализация на документи по гражданско състояние за чужбина.
2.9. Издава Удостоверение за липса на съставен акт за раждане или акт за смърт за завеждане на съдебно дело.
3. Информационно обслужване - поддържане на Единната система за гражданска регистрация:
Обработва ежедневно информацията за населението в информационните системи на ГРАО /ActWare, ЛБД, НБД, ЕЛРК, НРАР, НРАС,EuroDOKS - 1191/. Регистрира и поддържа в актуално състояние данните от гражданската регистрация в регистъра на населението и Националния електронен регистър на актове за гражданско състояние.
4. Използва системата за електронен документооборот „АКСТЪР-ОФИС”
5. Изпълнява допълнително възложени задачи от Началник отдел „ГРАО и ЖН” и ръководството.
IV. Конкурсът ще се проведе чрез:
- решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност, съгласно чл.33, ал.1, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители,
- интервю, съгласно чл.34, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители.
На основание чл. 14, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
V. Кандидатите да представят следните документи:
- Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
- Декларация за обстоятелствата по чл.17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители
- Автобиография
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата; ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие от диплома не се прилага.
- Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит към датата на обявяване на конкурса (копие от трудова книжка и/или служебна книжка, копие от осигурителна книжка, удостоверение УП-3).
- Документ за присъден ранг, ако лицето е работило като държавен служител
Документите се подават в деловодството на Район „Северен”, бул.”Цар Борис ІІІ - Обединител” № 22А в град Пловдив до 16,00 часа на 26.03.2024 г. лично или чрез пълномощник. Документи може да се подават и по електронен път чрез електронната поща на администрацията: info@severen.plovdiv.bg, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани с електронен подпис. При подаване на документите, кандидатите се уведомяват лично или чрез пълномощника за пречките за назначаване посочени в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител и в други нормативни актове. Когато документите са подадени по електронен път информация за пречките за назначаване и длъжностна характеристика се изпращат на кандидата на посочения от него електронен адрес.
Образците и длъжностната характеристика са на разположение в деловодството и на сайта на район „Северен”- Пловдив www.severen.bg.
VI. Общодостъпно място:
Интернет страницата на Район „Северен” - www.severen.bg и информационното табло, намиращо се в сградата на бул. „Цар Борис III Обединител” 22А, както и rabota.bg


ВЕНЦИСЛАВА ЛЮБЕНОВА
Кмет на район „Северен”

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
Социални, стопански и правни науки, Природни науки, математика и информатика, Технически науки

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 933 до 0 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

Дата:

15.03.2024

Организация:

Район "Северен" Община Пловдив
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Район "Северен" Община Пловдив може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ