Назад

Главен счетоводител

Детайли

Описание

Основната функция на длъжността е да организира и контролира финансово-счетоводното обслужване на администрацията, като осигурява спазването и изпълнението на счетоводната политика на организацията. Съставя финансовите отчети и отговаря за цялостната счетоводна отчетност в общинската администрация и звената на бюджетна издръжка. Осъществява контрол и дава указания по счетоводните записвания и други указания, свързани с прилагането на закони в областта на управление на публичните финанси и счетоводството.
. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в Класификатора на длъжностите в администрацията:
- минимална образователна степен – бакалавър;
- минимален ранг за заемане на длъжността – ІV младши;
- минимален професионален опит – 3 години.

3. Специфични изисквания, предвидени в специални нормативни актове:
Кандидатите да отговарят на условията за назначаване посочени в чл. 7 от Закона за държавния служител.
Кандидатите да отговарят на изискванията, посочени в чл. 18 от Закон за счетоводството:
1. да имат придобита задължителна минимална степен на завършено образование и съответстващ към него действителен стаж по специалността, както следва:
а) висше счетоводно-икономическо образование и стаж в областта на счетоводството, външния и вътрешния одит и финансовата инспекция, данъчните ревизии или като преподавател по счетоводство и контрол, съответно:
аа) при магистърска степен - две години;
бб) при бакалавърска степен - три години;
вв) при степен „професионален бакалавър" - 4 години;
б) друго висше икономическо образование и 5 години стаж в областта на счетоводството, външния и вътрешния одит и финансовата инспекция, данъчните ревизии или като преподавател по счетоводство и контрол;
2. да не са осъждани за престъпление от общ характер по глава пета и по глава шеста, раздел I от Особената част на Наказателния кодекс.
На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители: Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

Начин на провеждане на конкурса:
1. решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и устройството, функциите и дейността на общинска администрация;
2. практически изпит;
3. интервю.

Необходими документи, които трябва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс по образец съгласно чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (Приложение №3 от Наредбата).
2. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност.
3. Копие от документ за придобита образователно – квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
6.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – официални документи за трудов стаж; служебен стаж; осигурителен стаж. Професионалният опит за извършване на дейност в чужбина се доказва с официални документи, издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава.
5. Автобиография подписана от кандидата.


Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
Икономическо

Специални умения:
Допълнителни умения и квалификации: - познаване на нормативната уредба, свързана с дейността на длъжността и умение за ползване на същата. - познаване устройството, функциите и дейността на местната и държавна администрация - аналитична компетентност, ориентация към резултати, ориентация към резултата, работа в екип, комуникативна компетентност, фокус към клиента, професионална компетентност, дигитална компетентност (работа с Microsoft office и специализирани програмни продукти).

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Гоце Делчев

Адрес:

гр. Гоце Делчев, ул.Царица Йоанна 2

Дата:

25.03.2024

Организация:

ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ