Назад

Офис Мениджър

Детайли

Описание

Нашият партньор е българска компания, която се развива във вноса и дистрибуцията на ингредиенти за хранителната промишленост, което включва млечни продукти, месни продутки, също така към портфолиото имат натурални оцветители за хранителни производство и др. Поради увеличаващия се обем на работа, търсим да назначим:

Офис Мениджър

Oтговорности:

-Цялостна организация на работния процес в офиса – обработване на база данни, административни задачи и водене на вътрешна комуникация;
-Участва и води писмена и устна комуникация с партньори на компанията, доставчици на различни консумативи и материали, както и с клиенти и контрагенти;
-Работа с ERP система;

Компанията предлага:
-Отлично възнаграждение, трудов договор, пълни осигуровки;
-Дъгосрочност, сигурност, добри работни отношения;
-Стандартно работно време от понеделник до петък;
-Възможност за развитие в компанията.

Изисквания:
-Задължителен опит на подобна позиция – 1 година;
-Английски език – В2;
-MS Office packet (Outlook, Excel, Word, Power Point);
-Висше образовнаие.

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
"Чирак Консултинг" притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №3516 от 21.04.2023 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

18.04.2024

Организация:

Чирак Консултинг
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Чирак Консултинг може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ