Главен счетоводител
Описание
Организира, контролира и отговаря за цялостната финансово - счетоводна отчетност на общината в съответствие с действащата нормативна уредба и изискванията на Министерство на финансите, Сметна палата и изградената Система за финансово управление и контрол в общината. Извършва оперативен контрол на средствата по проекти и контролира осчетоводяването на извършените разходи и разплащанията с изпълнителите по реализацията на същите. Извършва дейности по наличието, законосъобразността и контрола на правилното водене и осчетоводяване на предаваните първични и вторични счетоводни документи, разходването на паричните средства по параграфи.Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Бакалавър
Профил:
Социални, стопански и правни науки
Специални умения:
- Професионално направление- Икономика;
- Минимален професионален опит – 3 години. /Професионален опит на експертна длъжност с аналитични и/или контролни функции в държавна, общинска или районна администрация/ и/или минимален ранг – ІV младши;
- Компютърна компетентност - добри умения за работа с MS Word, MS Excel, Internet, електронна поща и офис техника, работа със счетоводни програмни продукти;
- Длъжността се заема по служебно правоотношение, за целта кандидата следва да отговаря на условията, посочени в чл. 7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
- Предпочитана специалност по която да е придобито образованието: „Счетоводство и контрол”;
- Добро познаване на нормативните актове, свързани със счетоводната отчетност, вътрешния финансов контрол, данъчното и осигурителното право, реда и условията за извършване на осчетоводявания и инвентаризации, организацията на първичната отчетност и вида на първичните счетоводни документи; Вътрешни актове и инструкции относно реда и начина на отчитане на финансовите средства; нормативни актове в областта на местното самоуправление;
- Да познава нормативната уредба свързана с дейността на длъжността и умения за ползване на същата; познаване на устройството, функциите и дейността на местната и държавната администрация;
- Умения да планира, организира и контролира дейността си, инициативност, отговорност, работа в екип;
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво
Трудово възнаграждение:
От 1850 до 2500 лева на месец
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. Гурково п.к.6199
Адрес:
Дата:
28.05.2024
Организация:
Община Гурково
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Община Гурково може да получите ТУК