Назад

Съдебен помощник

Детайли

Описание

Съдебният помощник подпомага съдиите, административния ръководител и неговите заместници в тяхната работа, като: изготвя проекти за съдебни актове; проучва, анализира и обобщава съдебната практика и становищата в правната доктрина, прави сравнително-правни проучвания по конкретни въпроси; изготвя становища по писма и сигнали по правни въпроси, постъпили в съда; подпомага председателите на отделенията при образуване на делата; извършва проверка по допустимостта и редовността на жалби и молби за отмяна, следи за спазването на законоустановените срокове, на законовите изисквания относно съдържанието и основанието им, на изискванията за легитимация на страните; изпълнява други задачи, възложени от административния ръководител, неговите заместници - ръководители на отделения, съдебния администратор или съдии.
Функционалната типова характеристика за длъжността “Съдебен помощник” се съдържа в чл. 246а от Закона за съдебната власт, чл. 12 - 13 от Правилника за администрацията в съдилищата.
Кандидатите следва да представят лично или чрез пълномощник
1.Писмено заявление за участие в конкурса (по образец);
2.Декларация – съгласие за обработка на лични данни съгласно Регламент (ЕС) 2016/679;
3.Автобиография - утвърден европейски стандарт;
4.Декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан на лишаване от свобода за умишлено престъпление, независимо от реабилитацията, не е лишен по съответния ред от правото да заема определена длъжност / по чл. 340а, ал. 1, от Закона за съдебната власт /ЗСВ/;
5.Копие от документи за завършено образование по специалност „Право“ - диплома, ведно с приложение;
6.Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност;
7.Копие от документ удостоверяващ професионалния опит;
8.Медицинско свидетелство за работа (карта за предварителен медицински преглед);
9.Медицински документ, удостоверяващ, че лицето не се води на отчет в психиатрично лечебно заведение;
10.Лична карта (копие);
11.Копия от документи, удостоверяващи компютърна грамотност (допустимо е удостоверяване на това обстоятелство посредством прилагане на копие от диплома за завършено средно или виеше образование, от което да е видно изучаването на информационни дисциплини);
12.По преценка на кандидата - копия от други документи за придобити допълнителни квалификации, владеене на чужд език, трудов стаж, препоръки от предишни работодатели и др.
Краен срок за приемане на конкурсни документи- един месец, считано от датата на публикацията на обявата, (16.07.2024г. - 16.08.2024 г.).
Място за подаване на документи: Апелативен съд – Варна, пл. „Независимост” № 2, етаж 5, кабинет 503, всеки работен ден от 10:00 до 12:00 часа.
Документи за участие се подават само на място в Апелативен съд - Варна.
Кандидатстване през сайта на обявата не се приема.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Магистър

Профил:
право

Специални умения:
1.отлично познаване на нормативната база; 2.отлични умения за работа с приложен и системен софтуер, правно-информационни системи; 3. способност за работа в екип; 4. комуникативност и експедитивност; 5. умения за справяне в стресови работни ситуации; 6. организационни умения.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 2750 до 3535 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

Дата:

16.07.2024

Организация:

Апелативен съд - Варна
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Апелативен съд - Варна може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ