Назад

Офис мениджър

Детайли

Описание

ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в България и е сериозен конкурент в областта на игралната индустрия в международен мащаб. Вярваме, че ако работата не е забавна, не играете в правилния отбор! Ние насърчаваме работата в екип, позитивния подход и прозрачността.

Във връзка с непрекъснатото си развитие в момента търсим високоорганизиран и отговорен Офис мениджър.

Служителят на тази позиция ще отговаря за изпълнението на ежедневни административни задачи.

Отговорности:

• Организира дейностите в офиса, осигурява техническото сътрудничество на мениджърите в организацията;
• Води писмена и устна кореспонденция, създава и актуализира документи и участва в различни проекти;
• Координира срещи с партньори, доставчици и гости на компанията, следи за графиците на срещите, подготвя конферентни зали и предоставя обратна връзка;
• Има отговорност по посрещането, настаняването и напускането на посетители - гости на компанията;
• Управлява офис консумативите, изготвя поръчки при необходимост и организира снабдяването;
• Осъществява други офисни дейности и изпълнява административни задължения, възложени от ръководството;

Изисквания:

• Висше образование – бакалавърска степен;
• Приветлив и делови външен вид;
• Опит на подобна позиция;
• Отлично познаване на MS Office;
• Отлични умения за управление на времето и планиране;
• Способност за извършване на няколко задачи едновременно и определяне на приоритетите на ежедневното работно натоварване;
• Умения за устна и писмена комуникация на високо ниво;
• Дискретност и конфиденциалност;
• Владеене на английски език на отлично ниво;

Компанията предлага:

• Ще вършите предизвикателна работа в динамична компания;
• Ще имате отличен пакет за възнаграждение и социални придобивки (допълнително здравно осигуряване; социални политики в подкрепа на служителите; телемедицина; Мултиспорт карта покрита от компанията; корпоративни отстъпки; обучения; безплатен транспорт до метростанция);
• Ще се развивате в позитивна, динамична и насърчителна работна атмосфера;
• Ще бъдете част от сплотен екип с много творческа енергия, както за работа, така и за забавление.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София

Дата:

22.07.2024

Организация:

EGT
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за EGT може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ