Организатор пътувания
Детайли
Описание
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в България и е сериозен конкурент в областта на игралната индустрия в международен мащаб.Вярваме, че ако работата не е забавна, не играете в правилния отбор! Ние насърчаваме работата в екип, позитивния подход и прозрачността.
Във връзка с непрекъснатото си развитие в момента търсим отговорен и организиран Организатор пътувания, който да се присъедини към нашия екип.
Основни дейности:
• Организиране на бизнес пътувания, включително логистика и координация;
• Резервиране на самолетни билети в съответствие с корпоративните политики и предпочитания;
• Резервиране на хотелско настаняване, осигурявайки удобство и комфорт за служителите;
• Изготвяне на подробни отчети и анализи, свързани с дейността по организиране на пътувания;
• Поддържане на ефективна комуникация и кореспонденция с хотелиери, партньори и доставчици на услуги;
• Подготвяне на всички необходими документи за контрагенти и участници в организираните събития;
• Събиране и анализиране на информация относно предстоящи събития и представяне на най-добрите оферти за преглед;
• Информиране на служителите за визови, паспортни, здравни и други административни изисквания, включително такси, митнически ограничения, валута и застраховки (задължителни и допълнителни), свързани с пътуването;
Изисквания за заемане на позицията:
• Минимум 1 година опит в сферата на организиране на пътувания и събития;
• Завършено образование в областта на хуманитарните или икономическите дисциплини;
• Притежанието на IATA сертификат е предимство;
• Практическият опит като IATA агент е предимство;
• Отлични познания при работа с компютър и търсене на информация в интернет свързана с улици, хотели, летища и локации;
• Отлично владеене на английски език;
• Допълнителен език се счита за предимство;
• Отлично познаване на MS Office;
Умения и компетенции:
• Отлични умения за управление на времето и планиране;
• Високо развити умения за устна и писмена комуникация;
• Способност за ефективна работа в динамична среда и стриктно спазване на крайни срокове;
• Високо ниво на внимание към детайлите и аналитично мислене;
• Професионално отношение и етичен подход към работата;
• Гъвкавост и адаптивност;
Компанията предлага:
• Ще вършите предизвикателна работа в динамична компания;
• Ще имате отличен пакет за възнаграждение и социални придобивки (допълнително здравно осигуряване; социални политики в подкрепа на служителите; телемедицина; Мултиспорт карта покрита от компанията; корпоративни отстъпки; обучения; безплатен транспорт до метростанция);
• Ще се развивате в позитивна, динамична и насърчителна работна атмосфера;
• Ще бъдете част от сплотен екип с много творческа енергия, както за работа, така и за забавление.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София
Дата:
22.07.2024
Организация:
EGT
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за EGT може да получите ТУК