Назад

Офис Мениджър

Детайли

Описание

Ако имате опит на позицията Офис Мениджър, или подобна. Имате желание да продължите развитието си в административна позиция и сте отворени към нови предизвикателства - търсим подходящия кандидат за позиция Офис Мениджър. Нашият клиент е адвокатско дружество, чийто екип е съставен от опитни адвокати с многогодишен опит и доказани успехи в широк спектър от правни казуси.

За длъжността:
- Подпомагане и координиране на работата на адвокатите.
- Изпълняване на административни дейности.
- Следене за изпълнението на зададени срокове.
- Изготвяне на текстове на български език без правописни грешки.
- Водене на имейл кореспонденция.
- Самостоятелно справяне с основните функции на длъжността след период на въвеждане.

Подходящият кандидат е важно да притежава:
- Добри граматически и правописни познания по Български език и Английски език /минимум ниво А2/.
- Компютърна грамотност.
- Прецизност в работата си и точност в поетите ангажименти.
- Самодисциплина. Приветливост. Съобразителност и адаптивност.
- Умение за работа в екип.
- Опит на подобна длъжност ще е предимство.

Компанията предлага:
- Работно място с централна локация и приятна атмосфера на работа в амбициозен екип от професионалисти.
- Коректни трудови отношения.
- Петдневна работна седмица от 09:00ч. до 17:30ч.
- Платен годишен отпуск в размер на 20 работни дни.
- Увеличение на стартовото възнаграждение след изпитателния срок.
- Поемане на пътните разходи /карта за градски транспорт/.
- Предоставяне на служебен телефон и освежаващи напитки в офиса.
- Парични средства за закупуване на служебно облекло.
- Дългосрочна заетост и сигурност.

„Нашата работа е да намерим вашата“ - Human Capital Store.

Можете да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014.
Услугите към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставите, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.


Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София

Дата:

05.08.2024

Организация:

Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ