Назад

Специалист ТРЗ

Детайли

Описание

“Инса Ойл" е основана през 1996 г. и е една от водещите компании за производство и търговия на петролни продукти в България. Тя е динамично развиваща се корпоративна структура.
Бензиностанциите Инса Ойл са търговски обекти, на които се извършва част от дейността, а именно продажби на дребно. В бензиностанциите се продават автомобилни бензини, дизелово гориво, втечнен газ пропан бутан, моторни масла, трансмисионни масла, спирачни и охлаждащи течности, стоки, свързани с експлоатацията на автомобила.

Като част от групата, дружеството „Севи Ойл“ ЕООД търси да назначи отговорен, знаещ и мотивиран служител на длъжността:


"Специалист ТРЗ"


Основни задължения:


• Изготвяне на графици, присъствена форма и ведомости за работни заплати , фишове за работни заплати, съобразно законовите разпоредби при непрекъсваем цикъл на работа 12 часови смени при сумарно изчисляване на работно време;
• Изготвяне и подаване на декларации по изискванията на нормативната уредба, в т. ч. декларации образец 1 и 6;
• Обработка и съхранение на болнични листове и подаване информация в НОИ;
• Оформяне и администриране на документите за отпуски /молби и заповеди/;
• Изготвяне на документи за пенсиониране, служебни бележки и други документи, свързани със служителите на фирмата;
• Подготовка на документи при проверки от държавни институции.
• Изготвяне всички необходими документи, свързани с назначаване, преназначаване и освобождаване на персонала, допълнителни споразумения, заповеди и др;
• Регистриране на трудови договори в НАП (сключване, промени и прекратяване);
• Изготвяне и съхранява личните досиета на работниците и служителите;


Изисквания за позицията:


• Висше икономическо образование;
• Опит при отчитане на сумарно отчитане на работното време - минимум 3 години;
• Много добри познания на Кодекс на труда /КТ/; Кодекс за социално осигуряване /КСО/; Наредба за елементите на възнагражденията и доходите върху, които се правят осигурителни вноски; Наредба за работното време, почивки и отпуски; Наредба за структурата и организацията на работната заплата и други нормативни актове, касаещи позицията;
• Много добра компютърна грамотност - MS Office пакет; опит с Excel и със специализирани софтуерни продукти;
• Опит с Аладин ще бъде предимство
• Лоялност към фирмата;
• Много добри комуникативни умения и работа в екип.

Ние Ви предлагаме:


• Реализация във водеща петролна компания;
• Коректност и прозрачност в трудовите отношения;
• Атрактивно и навременно заплаще;
• Възможност за дългосрочна работа и кариерно развитие.
• Платен годишен отпуск 20 дни
• Подкрепящ екип, чиито ценности са отговорност, грижа и солидарност
• Карта със специална отстъпка за служители при зареждане на горива и закупуване на стоки от бензиностанциите
• Въвеждащо обучение във връзка с изпълнение на служебните задължения



АКО В ПРЕДЛОЖЕНИЕТО НИ ОТКРИВАШ СВОЯТА НОВА РАБОТА, МОЛЯ ИЗПРАТИ СВОЯТА АВТОБИОГРАФИЯ. ОЧАКВАМЕ ТЕ!

Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури ще бъдат пазени в строга конфиденциалност и ще бъдат използвани единствено с цел предварителен подбор за конкретната свободна позиция.

Договорът ще бъде сключен с фирма „Севи Ойл“ ЕООД.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация
Човешки ресурси
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

гр. Пловдив, ул. Васил Левски 170

Дата:

23.08.2024

Организация:

Севи ойл ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Севи ойл ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ