Назад

Секретар на община

Детайли

Описание

Ръководи, организира, координира и контролира дейността на администрацията в изпълнение за точното спазване на законовите и нормативните изисквания и при спазване разпоредбите на Закона за администрацията, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Устройствения правилник на Община Гурково и другите законови и подзаконови нормативни актове, свързани с дейността на Общината.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Магистър

Специални умения:
Необходими компетентности на кандидатите, посочени в рамка на компетентностите за длъжността, съгласно Приложение 1 към чл. 15, ал. 1 от Наредба за условията и реда за оценяване на изпълнението на служителите в държавната администрация и Приложение 1а към чл. 15, ал. 2 от НУРОИСДА: стратегическа компетентност, лидерска компетентност, управленска компетентност, ориентация към резултати, компетентност за преговори и убеждаване, работа в екип, фокус към клиента (вътрешен/външен), дигитална компетентност.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво

Трудово възнаграждение:

От 933 до 2500 лева на месец

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Гурково

Адрес:

Дата:

30.12.2024

Организация:

Община Гурково
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Община Гурково може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ