Секретар на община
Описание
Ръководи, организира, координира и контролира дейността на администрацията в изпълнение за точното спазване на законовите и нормативните изисквания и при спазване разпоредбите на Закона за администрацията, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Устройствения правилник на Община Гурково и другите законови и подзаконови нормативни актове, свързани с дейността на Общината.Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Магистър
Специални умения:
Необходими компетентности на кандидатите, посочени в рамка на компетентностите за длъжността, съгласно Приложение 1 към чл. 15, ал. 1 от Наредба за условията и реда за оценяване на изпълнението на служителите в държавната администрация и Приложение 1а към чл. 15, ал. 2 от НУРОИСДА: стратегическа компетентност, лидерска компетентност, управленска компетентност, ориентация към резултати, компетентност за преговори и убеждаване, работа в екип, фокус към клиента (вътрешен/външен), дигитална компетентност.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво
Трудово възнаграждение:
От 933 до 2500 лева на месец
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. Гурково
Адрес:
Дата:
30.12.2024
Организация:
Община Гурково
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Община Гурково може да получите ТУК