Назад

Директор на дирекция „Деловодно и информационно обслужване и център за административно обслужване“

Детайли

Описание

1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
1.1.Вид образование – висше;
1.2.Образователна степен – магистър;
1.3.Професионален опит – 4 години трудов и/или служебен стаж или ранг – ІII младши.
1.4.Да отговаря на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

2. Допълнителни изисквания:
2.1.Област на висше образование - технически науки, социални, стопански и правни науки, педагогични науки;
2.2. Минимум половината от минимално изискуемия опит за заемане на длъжността да бъде на ръководна или експертна длъжност в общинска или друга териториална администрация.
2.3. Компютърна грамотност – Опит в работа с Активна директория; отлично познаване на Windows операционни системи; познания в областта на Microsoft сървърни решения.
2.4. Познаване на нормативната уредба, свързана с дейността.

3. Начин на провеждане на конкурса:
3.1 Писмена разработка по следната тематика „Дигитална и иновативна администрация“;
Съгласно чл. 38 ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители, конкурсната комисия подготвя три различни теми по обявената тематика, като изборът на тема се извършва от един от кандидатите чрез жребий в денят на конкурса.
3.2. Интервю.
До интервю се допускат кандидати, чийто резултат от писмения изпит е най-малко 4 по петобалната система на оценяване.

4. Необходими документи:
4.1. Писмено заявление за участие в конкурса, съгласно приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;

Към заявлението се прилагат:
4.2. Копия от документи за придобита образователно–квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
4.3. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова и/или служебна, осигурителна книжка или друг документ, удостоверяващ изискуемия стаж.
4.4. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
4.5. Документ, удостоверяващ обстоятелствата по чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители - българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4.6. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.

5. Описание на длъжността:
Планира, организира, координира и контролира дейността на служителите в дирекцията за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели на общинска администрация в областта на деловодното обслужване, в областта на информационните технологии и в областта на стопанските дейности.

6. Място и срок за подаване на документите:

Документите по т. 4 се подават лично или чрез пълномощник с нотариално заверено пълномощно, в Община Ямбол, ул. „Г. С. Раковски” № 7, всеки работен ден от 08:30 ч. до 17:30 ч. в Център за административно обслужване в 10-дневен срок от публикуване на обявлението.
На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
Документите по т. 4 могат да се подават по електронен път на следния e-mail адрес: yambol@yambol.bg, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

7. Място за обявяване на списъци и съобщения:
Списъците и съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на електронната страница на администрацията www.yambol.bg. Телефон за справки: 046/681437.

8. Минимален размер на основната заплата – 1400 лв. Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Магистър

Профил:
Tехнически науки, социални, стопански и правни науки, педагогични науки;

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво

Трудово възнаграждение:

От 1077 до 1400 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Ямбол

Адрес:

Дата:

03.01.2025

Организация:

Община Ямбол
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Община Ямбол може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ