СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ, ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ
Описание
Във връзка с разширяване на дейносттa си, Парк Хотел Витоша търси да назначиОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ И ТРЗ ЗА ХОТЕЛ
Основни задължения:
- Обработка и въвеждане на първични счетоводни документи;
- Администрира дейностите по назначаване, преназначаване и освобождаване на служители, включително обработка на съпътстващата документация;
- Изготвя трудови договори, длъжностни характеристики;
- Съставя, води и поддържа трудовите досиета на служителите;
- Участва в изготвянето на графици за работа и присъствени форми за отчитане на отработеното време на персонала при сумирано отчитане на работното време;
- Използва специализиран ТРЗ софтуер за обработване на данните за работните заплати, болнични листи, видове отпуски и т.н. Опит с софтуер Регата е преимущество;
- Изготвяне и подаване в срок на необходимата информация към ТП на НАП, НОИ, ИА Инспекция по труда, НСИ, Агенция по заетостта;
- Изчислява месечното заплащане на труда по трудови и извън трудови правоотношения;
- Попълване на трудови книжки, издава документи във връзка с доходите и стажа на служителите;
- Изготвяне и актуализиране на всички видове задължителни по закон документи, касаещи персонала (правилници, заповеди, процедури
- Опит в трудовото законодателство;
Нашето предложение:
- Конкурентно заплащане;
- Възможност за развитие;
- Работа в динамична среда в екип от млади професионалисти;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ваучери за храна;
- Подсигурено кафе и напитки по време на работа;
- Подсигурени място за обяд;
Ако обявената позиция представлява интерес за вас, моля изпратете автобиография и актуална снимка;
Моля отбележете Ref No на позицията, за която кандидатствате. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставените от вас данни са защитени по смисъла на ЗЗЛД с гарантирана конфиденциалност
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Специални умения:
Изисквания:
- Висше образование – Счетоводство и контрол, Финанси или друга подходяща специалност;
- Опит на такава или подобна позиция – поне 2 година
- Счетоводен опит в сферата на хотелиерството и ресторантьорството е предимство;
- Много добра компютърна грамотност;
- Умения за работа със специализиран счетоводен софтуер - WorkFlow, Clock, Regata;
- Комуникативност, инициативност, самоорганизираност, лоялност.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Категория:
Човешки ресурси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
21.01.2025
Организация:
Мирад ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Мирад ООД може да получите ТУК