Назад

СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ, ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ

Детайли

Описание

Във връзка с разширяване на дейносттa си, Парк Хотел Витоша търси да назначи

ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ И ТРЗ ЗА ХОТЕЛ

Основни задължения:
- Обработка и въвеждане на първични счетоводни документи;
- Администрира дейностите по назначаване, преназначаване и освобождаване на служители, включително обработка на съпътстващата документация;
- Изготвя трудови договори, длъжностни характеристики;
- Съставя, води и поддържа трудовите досиета на служителите;
- Участва в изготвянето на графици за работа и присъствени форми за отчитане на отработеното време на персонала при сумирано отчитане на работното време;
- Използва специализиран ТРЗ софтуер за обработване на данните за работните заплати, болнични листи, видове отпуски и т.н. Опит с софтуер Регата е преимущество;
- Изготвяне и подаване в срок на необходимата информация към ТП на НАП, НОИ, ИА Инспекция по труда, НСИ, Агенция по заетостта;
- Изчислява месечното заплащане на труда по трудови и извън трудови правоотношения;
- Попълване на трудови книжки, издава документи във връзка с доходите и стажа на служителите;
- Изготвяне и актуализиране на всички видове задължителни по закон документи, касаещи персонала (правилници, заповеди, процедури
- Опит в трудовото законодателство;


Нашето предложение:
- Конкурентно заплащане;
- Възможност за развитие;
- Работа в динамична среда в екип от млади професионалисти;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ваучери за храна;
- Подсигурено кафе и напитки по време на работа;
- Подсигурени място за обяд;

Ако обявената позиция представлява интерес за вас, моля изпратете автобиография и актуална снимка;

Моля отбележете Ref No на позицията, за която кандидатствате. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Предоставените от вас данни са защитени по смисъла на ЗЗЛД с гарантирана конфиденциалност

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Специални умения:
Изисквания: - Висше образование – Счетоводство и контрол, Финанси или друга подходяща специалност; - Опит на такава или подобна позиция – поне 2 година - Счетоводен опит в сферата на хотелиерството и ресторантьорството е предимство; - Много добра компютърна грамотност; - Умения за работа със специализиран счетоводен софтуер - WorkFlow, Clock, Regata; - Комуникативност, инициативност, самоорганизираност, лоялност.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

21.01.2025

Организация:

Мирад ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Мирад ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ