Началник отдел "Канцелария"
Детайли
Описание
О Б Я В Л Е Н И Еза провеждане на конкурс за държавен служител в Община Стамболово
На основание чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители се
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
За държавен служител за заемане на длъжността „началник на отдел” на отдел „Канцелария“ в общинска администрация - Стамболово
1.Изисквана минимална степен за завършено образование: бакалавър
2.Професионален опит: 3 години или придобит III младши ранг
3.Кандидатите да отговарят на изискванията на чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
4.Минимален ранг: III младши, длъжностно ниво съгласно КДА- 7, ръководно ниво 7Б
5.Минимален размер на основната работна заплата: 1077 лв.
/Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението/
6.Брой работни места, за които е обявен конкурса: едно
7.Начин на провеждане на конкурса:
-решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност
-интервю
8.Документи за кандидатстване:
8.1.Писмено заявление за участие в конкурса по образец заедно с приложенията към него;
8.2.Декларация по 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от участника в конкурсната процедура
8.3.Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
8.4.Копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит и/или ранг
9.Място и срок на подаване на документи:
- документи се подават лично или чрез пълномощник в стая № 24 при отдел „Човешки ресурси и административно обслужване“ на Община Стамболово или по електронен път на e-mail: kmet@stambolovo.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл.17, ал.3, т.1 от НПКПМДСл се подписват от кандидата с електронен подпис.
- срок за подаване на документите – всеки работен ден от 08.30 до 12.00 часа и от 13.00 до 16.00 часа в 14 – дневен срок от датата следваща датата на публикуване на обявлението за конкурса.
При подаване на заявленията за участие в конкурса кандидатите ще бъдат уведомявани от служителите, определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. При подаване на документите по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път.
10.Кратко описание на длъжността:
Основна цел на длъжността:
-Ръководи процеса по документооборота на общинска администрация Стамболово, функционирането на Центъра за информация и услуги на гражданите (ЦИУГ) и техническото обслужване на общинския съвет;
-Контролира правно-нормативното обслужване, относно законосъобразност на вътрешните правили, процедури и заповеди, утвърждавани от кмета на общината;
-Координира дейностите свързани със сигурността на информацията, гражданската защита, отбранително мобилизационната подготовка и защита на населението при бедствия, аварии и катастрофи на територията на общината;
Области на дейност:
-Ръководи деловодната дейност и процеса на предоставяне на услуги на граждани и юридически лица, координира работата между звената в общинската администрация, с оглед на оптималното функциониране и подобряване работата на ЦИУГ. Осъществява политиката за е-община;
-Изпълнява координационни функции свързани с процесуалното представителство и текущи правни консултации на ръководни служители и общински съвет по въпроси от дейността на общината;
-Изпълнява функции по Закона за противодействие на корупцията
-Координира дейностите свързани със сигурността на информацията, гражданската защита, отбранително мобилизационна подготовка и защита на населението при бедствия, аварии и катастрофи на територията на общината;
11.Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и другите съобщения във връзка с конкурса:
- Община Стамболово, с. Стамболово, обл. Хасково - табло за съобщения и на интернет страницата на Община Стамболово - www.stambolovo.bg в раздел "Обяви и съобщения".
12.Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво
Трудово възнаграждение:
От 1077 до 0 лева на месец
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. Хасково
Адрес:
Дата:
24.01.2025
Организация:
Община Стамболово
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Община Стамболово може да получите ТУК