ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ (ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ)
Детайли
Описание
МИНИСТЕРСТВО НА
ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ
София 1000, ул."Шести септември" № 29,
рег. № 8121р-2859, екз. № ед.
10.02.2025 г.
ОБЯВЛЕНИЕ
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл), във връзка с във връзка с т. I от МЗ № 8121з-68/22.01.2025 г. за възлагане на правомощия на орган по назначаването по служебно правоотношение с държавните служители по чл. 142, ал. 1, т. 2 от Закона за Министерството на вътрешните работи и заповед № 8121К-450/27.01.2025 г., обявявам конкурс за 1 (една) вакантна длъжност
ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ (обществени поръчки)
в сектор „Финансово осигуряване, управление на собствеността и социални дейности“ при Областна дирекция на МВР - Смолян, длъжностно ниво: 9, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, наименование на длъжностното ниво: експертно ниво 5.
І. Минимални и специфични изисквания за длъжността:
1. Кандидатите да отговарят на изискванията по чл. 7 от ЗДСл.
2. Минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър“ по смисъла на чл. 42, ал. 1, т. 1, б. „б“ от Закона за висшето образование;
2.1. Област на висшето образование - ПМС № 125/24.06.2002 г.;
2.2. Професионално направление - ПМС № 125/24.06.2002 г.;
3. Минимален професионален опит – 2 години или минимален ранг – IV младши ранг;
4. Да имат или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Поверително” по Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ). Съгласно чл. 10д, ал. 4 от ЗДСл, актът за назначаване се издава в 14 дневен срок от получаването на разрешението за достъп, когато не е представен такъв документ.
5. Допълнителна квалификация: компютърна грамотност – необходимо е да работи с текстов редактор и Excel., както и в „Intеrnet” среда.
ІІ. Описание на длъжностите, съгласно длъжностната характеристика:
1. Участва непосредствено в дейностите по подготовка, организиране и провеждане на обществени поръчки в Областна дирекция на МВР - Смолян;
2. Изготвя проект на документации за възлагане на обществени поръчки (без техническа спецификация, задания, инвестиционни и други проекти, методиката за определяне на комплексната оценка на офертите) и попълва стандартизирани проекти на договори и специализирани клаузи към договори, одобрени със заповед на министъра на финансите;
3. Изготвя проект на обява и указания към нея при провеждане на обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява. Изготвя информация за публикувана в Профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП (по образец на АОП);
4. Изготвя проекти на решения за откриване на процедури, решения за одобряване на обявление за изменение или допълнителна информация, решения за определяне на изпълнители и решения за прекратяване на процедури за възлагане на обществени поръчки /ОП/;
5. Изготвя проекти на обявления за поръчки, обявления за възложена поръчка, обявления за приключване на договор за обществена поръчка, обявления за поръчка с подизпълнител и обявления за изменения по образец на Агенция по обществени поръчки (АОП);
6. Изготвя проекти на заповеди за назначаване на комисии за разглеждане и оценка на офертите и класиране на участниците по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилник за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП);
7. Изпраща информация до АОП за хода на процедурата по производство на обжалване, когато е приложимо;
8. Изготвя регистър на възложените обществени поръчки и план – график за възлагане на ОП за съответната година;
9. Обобщава информация за планирани ОП и съставя обявление за предварителна информация (по образец на АОП);
10. Отговаря за спазване на законоустановените срокове по ЗОП във връзка с възлагането на ОП и изпращане на информация и документи до АОП, съгласно изискванията на нормативните документи;
11. Отговаря за работа с Централизирана автоматизирана информационна система „Електронни обществени поръчки“ (ЦАИС ЕОП);
12. Оказва методическа помощ при подготовка на документи по ЗОП и проверява получените документи преди изпращането им до АОП и публикуването им в „Профила на купувача“;
13. Дава становища по компетентност съгласно ЗОП и ППЗОП и при необходимост изготвя Докладни записки до директора на ОДМВР във връзка с провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки;
14. Придобива, обработва и подава информация на Възложителя, необходима при вземането на решение за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки, с цел оптимизиране на качеството, разходите и задоволяване на потребностите;
15. Поддържа служебни взаимоотношения с органи и организации, имащи отношение по процеса на възлагане на ОП, както и с участници, кандидати и изпълнители по обществени поръчки;
16. Подготвя в срок проекти на отговори на възложени за изпълнение писма, заявления, запитвания и други;
17. Ползва система за външна информация, съдържаща база данни за фирмите възможни изпълнители на обществени поръчки, като ползва информацията от съответни статистически и браншови организации, които издават бюлетини за пазарна информация;
18. След упълномощаване от възложителя извършва електронни изявления пред АОП от името на ОДМВР.
19. Изпълнява задължения, възложени от ръководството, в рамките на предоставените правомощия.
III. Граници (от - до) на заплатите, определени за длъжностите за степен 1 - от 1077 лв. до 1800 лв., съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
При назначаване на кандидата спечелил конкурса, се определя основна месечна заплата по Приложение 1 към Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и съгласно Вътрешните правила за заплатите в МВР..
ІV. Начин за провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
2. Интервю.
V. Необходими документи за участие в конкурсната процедура:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл - по образец;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Когато дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит;
5. Копие на документ за придобит ранг, при наличие на такъв;
6. Разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво „Поверително“ или съгласие за проучване по ЗЗКИ;
7. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им при класиране да представят необходимите документи за проучване и издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и Правилника за прилагане на ЗЗКИ.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
VI. Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Документите може да се подават и по електронен път на електронен адрес : smolyan@mvr.bg, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Срокът за подаване на документите е 10 (десет) дневен от публикуване на обявлението за конкурса, на адрес: гр. Смолян, бул. „България“ № 67 в сектор „Координация, административно и правно обслужване и човешки ресурси” при Областна дирекция на МВР - Смолян всеки работен ден от 10:00 ч. до 12:00 ч. и от 15:00 ч. до 17:00 ч.
Телефони за справки и допълнителна информация – 0301/ 35332 и 0301/ 35314.
VІI. Брой работни места, за които е обявен конкурс за длъжността: 1 (един) бр.
VIІI. Списъци и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявявани на електронната страница на дирекция „Човешки ресурси” – МВР – в интернет и интранет.
ВПД АДМИНИСТРАТИВЕН
СЕКРЕТАР НА МВР: (П)
Лилия Бочева
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Трудово възнаграждение:
От 1077 до 1800 лева на месец
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. Смолян
Адрес:
Дата:
10.02.2025
Организация:
Областна дирекция на МВР Смолян
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Областна дирекция на МВР Смолян може да получите ТУК