Назад

Ръководител, вътрешен одит

Детайли

Описание

Изготвя и представя на Кмета на общината и на одитния комитет, ако има сформиран такъв, или на колективния орган на управление проект на статут на звеното за вътрешен одит, стратегически и годишен план за дейността по вътрешен одит; организира, координира и разпределя задачите за изпълнение между вътрешните одитори съобразно техните знания и умения; одобрява плановете за конкретните одитни ангажименти; следи за изпълнението на годишния план за дейността по вътрешен одит и за прилагането на методологията за вътрешен одит в публичния сектор. Изготвя и представя за утвърждаване от Кмета на общината план за професионалното обучение и развитие на вътрешните одитори с цел да се поддържа одитен персонал с достатъчни знания, умения, опит и професионална квалификация; разработва процедури и специфична методология за осъществяване на дейността на звеното за вътрешен одит, предлага на кмета да възложи определена задача на експерт от организацията или извън нея, когато служителите на звеното за вътрешен одит не притежават специални знания и умения, необходими за изпълнение на одитен ангажимент; докладва резултатите от одитните ангажименти, дадените препоръки и резултатите от проследяване на изпълнението на дадените препоръки на кмета, а при необходимост - и на одитния комитет, ако има сформиран такъв, или на колективния орган на управление; представя годишен доклад за дейността по вътрешен одит и оценка на адекватността и ефективността на системите за финансово управление и контрол на кмета, на одитния комитет, ако има сформиран такъв, или на колективния орган на управление; докладва за всички случаи, в които е бил ограничен обхватът на дейността по вътрешен одит на кмета, на одитния комитет, ако има сформиран такъв, или на колективния орган на управление; има достъп до председателя и до членовете на одитния комитет, ако има сформиран такъв, и участва в заседанията на комитета; Координира взаимодействието с външните одитори.
Осъществява функциите, правата и задълженията вменени му със Закона за вътрешния одит в публичния сектор, Стандартите за вътрешния одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, Статута на звеното за вътрешен одит и Методология за вътрешен одит в публичния сектор, утвърдена от министъра на финансите.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Специални умения:
Специфични изисквания за длъжността: • да отговарят на изискванията на чл. 7 от ЗДСл Нормативен акт: Закон за държавния служител • да отговарят на изискванията на чл. 19, ал. 2, т. 1 и 2 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор Нормативен акт: Закон за вътрешния одит в публичния сектор • да не съществуват пречки за назначаване, изброени в чл. 21, ал. 2 от ЗВОПС Нормативен акт: Закон за вътрешния одит в публичния сектор • съгласно чл. 19, ал. 2, т. 4 от ЗВОПС да притежават сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор", издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор, или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор. Нормативен акт: Закон за вътрешния одит в публичния сектор Допълнителни умения и квалификации: Да имат най-малко три години стаж в областта на вътрешния или външния одит. Да притежават умения и способности за: Стратегическа компетентност Лидерска компетентност Компетентност за преговори и убеждаване Управленска компетентност – планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели; Работа в екип: Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел; Комуникативна компетентност: ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма Професионална компетентност: професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността Дигитална компетентност: знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността · добро познаване на нормативните актове, свързани с дейността на длъжността: ЗДСл, ЗФУКПС, 3ПФ, ЗВОПС, ЗОП, ЗСч, ЗМСМА, ЗА, подзаконовите нормативни актове за тяхното прилагане, както и вътрешно нормативната уредба на община Завет · компютърни умения: отлични компютърни умения и работа с MS Word; Excel, Power Point, Internet - браузъри, правно-информационни продукти;

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво

Трудово възнаграждение:

От 1077 до 2200 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Завет

Адрес:

Дата:

19.02.2025

Организация:

Община Завет
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Община Завет може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ