Назад

Офис Мениджър / Адвокатско дружество /

Детайли

Описание

Human Capital Store - Нашата работа е да намерим вашата. Ако имате опит на позицията Офис Мениджър, или подобна. Имате желание да продължите развитието си в административна позиция и сте отворени към нови предизвикателства - търсим подходящия кандидат за позиция Офис Мениджър. Нашият клиент е адвокатско дружество, чийто екип е съставен от опитни адвокати с многогодишен опит и доказани успехи в широк спектър от правни казуси.

За длъжността:

· Подпомагане и координиране на работата на адвокатите.
· Изпълняване на административни дейности.
· Следене за изпълнението на зададени срокове.
· Изготвяне на текстове на български език без правописни грешки.
· Провеждане на комуникация с клиенти и институции.
· Водене на имейл кореспонденция.
· Приемане, обработка и администриране на информация, документи и парични средства /офис-мениджърът отговаря за воденето на касата за консумативи за офиса/.
· Отговаря за поръчката на консумативи, приготвяне на кафе на клиенти, цялостната поддръжка на офиса.
· Самостоятелно справяне с основните функции на длъжността след период на въвеждане.



Компанията предлага:

· Работно място с централна локация и приятна атмосфера на работа в амбициозен екип от професионалисти.
· Коректни трудови отношения.
· Петдневна работна седмица от 09:00ч. до 17:30ч.
· Платен годишен отпуск в размер на 20 работни дни.
· Увеличение на стартовото възнаграждение след изпитателния срок.
· Поемане на пътните разходи /карта за градски транспорт/.
· Предоставяне на служебен телефон и освежаващи напитки в офиса.
· Парични средства за закупуване на служебно облекло.
· Дългосрочна заетост и сигурност.


Можете да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.

Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014.

Услугите към кандидатите са безплатни.

Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставите, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Бакалавър

Специални умения:
Подходящият кандидат е важно да притежава: · Добри граматически и правописни познания по Български език. · Добро познаване и работни умения с Word, Exel, Power point. · Умение за работа под напрежение. · Прецизност в работата си и точност в поетите ангажименти. · Отговорност. Самодисциплина. Приветливост. Съобразителност и адаптивност. · Умение за работа в екип. · Опит на подобна длъжност ще е предимство.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Средно управленско ниво

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София

Дата:

24.02.2025

Организация:

Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ