Офис Мениджър / Адвокатско дружество /
Описание
Human Capital Store - Нашата работа е да намерим вашата. Ако имате опит на позицията Офис Мениджър, или подобна. Имате желание да продължите развитието си в административна позиция и сте отворени към нови предизвикателства - търсим подходящия кандидат за позиция Офис Мениджър. Нашият клиент е адвокатско дружество, чийто екип е съставен от опитни адвокати с многогодишен опит и доказани успехи в широк спектър от правни казуси.За длъжността:
· Подпомагане и координиране на работата на адвокатите.
· Изпълняване на административни дейности.
· Следене за изпълнението на зададени срокове.
· Изготвяне на текстове на български език без правописни грешки.
· Провеждане на комуникация с клиенти и институции.
· Водене на имейл кореспонденция.
· Приемане, обработка и администриране на информация, документи и парични средства /офис-мениджърът отговаря за воденето на касата за консумативи за офиса/.
· Отговаря за поръчката на консумативи, приготвяне на кафе на клиенти, цялостната поддръжка на офиса.
· Самостоятелно справяне с основните функции на длъжността след период на въвеждане.
Компанията предлага:
· Работно място с централна локация и приятна атмосфера на работа в амбициозен екип от професионалисти.
· Коректни трудови отношения.
· Петдневна работна седмица от 09:00ч. до 17:30ч.
· Платен годишен отпуск в размер на 20 работни дни.
· Увеличение на стартовото възнаграждение след изпитателния срок.
· Поемане на пътните разходи /карта за градски транспорт/.
· Предоставяне на служебен телефон и освежаващи напитки в офиса.
· Парични средства за закупуване на служебно облекло.
· Дългосрочна заетост и сигурност.
Можете да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014.
Услугите към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставите, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Бакалавър
Специални умения:
Подходящият кандидат е важно да притежава:
· Добри граматически и правописни познания по Български език.
· Добро познаване и работни умения с Word, Exel, Power point.
· Умение за работа под напрежение.
· Прецизност в работата си и точност в поетите ангажименти.
· Отговорност. Самодисциплина. Приветливост. Съобразителност и адаптивност.
· Умение за работа в екип.
· Опит на подобна длъжност ще е предимство.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал, Средно управленско ниво
Категория:
Администрация
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София
Дата:
24.02.2025
Организация:
Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК