Назад

Главен специалист

Детайли

Описание

Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР)
О Б Я В Я В А:
Подбор за заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността главен специалист в отдел „Административно и информационно обслужване“, дирекция „Обща администрация“
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в длъжностната характеристика;
• Образователна степен – средно образование;
• Минимален професионален опит – 2 години;
Допълнителна квалификация:
• Компютърна грамотност: деловодна система Archimed и нейните приложения, Microsoft Word, Microsoft Excel, e-mail кореспонденция, умения за работа в Internet;
• Да умее да работи със скенер, факс, копирна машина и др. устройства;

2. Кратко описание на длъжността:
2.1 Приема, регистрира, сканира документи в деловодната система на комисията, насочва към служители на КЕВР входящата кореспонденция, съгласно резолюция;
2.2 Обработва изходящата кореспонденция;
2.3 Ежедневно предоставя на директорите на дирекции цялата входяща кореспонденция в оригинал, насочена с резолюция към дирекцията;
2.4 Извежда и подпечатва заповедите на председателя на Комисията и други вътрешни актове;
2.5 Заверява заповеди за командировки на представители на държавни институции и дружества – лицензианти;
2.6 Отговаря на запитвания по телефона за движение по преписките;
2.7 Систематизира, оформя и съхранява документите от текущия архив на деловодството;
2.8 Оказва методическа помощ на старшите специалисти и специалистите при изпълнение на възложените им задачи;
2.9 Подпомага дейността на експертите в КЕВР и извършва дейности, свързани със справки по документи от архива на деловодството;
2.10 При необходимост изпраща изходящи факсове и електронни съобщения;
2.11 Не разгласява защитена по закон информация (класифицирана информация, търговска и производствена тайна, чувствителна търговска информация и др.) и лични данни, както и факти и сведения, станали му известни при или по повод изпълнението на служебните му задължения, освен в предвидените в нормативните актове случаи.

3. Начин на провеждане на подбора:
- събеседване

4. Кандидатите за участие в подбора следва да представят следните документи:
• Автобиография;
• Мотивационно писмо;
• Документ, удостоверяващ придобито образование;
• Документ, удостоверяващ продължителността на професионалния стаж.

5. Място и срок за подаване на документи:
Документите за участие се приемат всеки работен ден в КЕВР, гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 8-10, стая 505 или на следния имейл адрес: EKlasanova@dker.bg, в срок до 14.03.2025 г. Кандидатите се уведомяват за пречките за сключване на трудов договор, посочени в чл. 16, ал. 4 от Закона за енергетиката.
С входящ номер и дата се регистрират документите на кандидатите, представили всички документи, посочени в обявлението. След изтичане на срока на обявлението, документи не се регистрират.

6. Информация във връзка с подбора за длъжността се обявява на: интернет страницата на Комисията за енергийно и водно регулиране - www.dker.bg и на информационното табло в сградата на КЕВР, гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 8-10, партер.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, бул."Ал. Дондуков" №8-10

Дата:

28.02.2025

Организация:

Комисия за енергийно и водно регулиране
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Комисия за енергийно и водно регулиране може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ