Назад

Оперативен счетоводител

Детайли

Описание

В Астреа Рикрутмънт вече 18 години превръщаме търсенето на работа в вълнуващо
ново начало! С офиси в България и Сърбия, свързваме топ таланти с водещи
български и международни компании. Вярваме в това да помагаме на хората да растат
и да се развиват до най-добрата версия на себе си, а нашата все по-разрастваща се
мрежа от щастливи кандидати и клиенти е това, което ни вдъхновява и ни движи
напред.

За един от нашите клинти – глобален експерт в създаването, изработката и
разпоространението на иновативни кофражни решения и скеле за строителния сектор,
търсим подходящи кандидати за позицията – Оперативен счетоводител.

Основни отговорности:
*следи и обработва всички финансови операции, свързани с разчетите с клиенти на фирмата;
*въвежда своевременно фактурите, издадени от оперативния отдел, в счетоводните
системи МакМастер и SAP;
*гарантира коректността и пълнотата на данните, съдържащи се в документите;
*оганизира и проследява изпращането на оригиналните фактури до клиентите;
*управлява касовия апарат и следи за точността на наличните парични средства според
вътрешните правила;
*изготвя и отчита данни, свързани с международни доставки, включително Intrastat
декларации и протоколи за ЕС и трети страни;
*подпомага счетоводния отдел при ежедневни финансови записвания и справки за
национални и международни институции.

Изисквания:
*висше или средно икономическо образование, свързано с финанси, счетоводство или бизнес администрация;
*практически опит със счетоводни и бизнес софтуери като SAP, МакМастер или други
ERP системи;
*умения за работа с офис приложения – Microsoft Word, Excel и операционна система Windows;
*способност за аналитично мислене, внимание към детайла и стриктно спазване на срокове;
*отговорност, лоялност и коректност при изпълнение на служебните задължения;
*комуникативност и умение за работа в екип в динамична среда;
*владеене на английски език на ниво минимум B1; шофьорска книжка се счита за предимство.

Нашият клиент предлага:
*конкурентно възнаграждение с тенденция за растеж;
*работа в международна компания;
*отлична работна среда и подкрепящ екип;
*обучителен период и постоянен трудов договор;
*допълнително здравно осигуряване, ваучери за: храна – 200лв и транспорт – 120лв;
*стандартно работно време.

Направете следващата стъпка, като ни изпратите детайлно CV на български или
английски език. (Не забравяйте да включите референтния номер IA_.)
Ще се свържем с кандидатите, чиито профили най-добре съвпадат с изискванията за
дадената позиция. Вашата конфиденциалност е наш приоритет — можете да бъдете
сигурни, че цялата информация се обработва в пълно съответствие с изискванията на
Комисията за защита на личните данни (Астреа Рикрутмънт, рег. № 1809).

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр.София, жк. Света троица, ул. Царибродска 70, ет.2, офис 3

Дата:

05.03.2025

Организация:

Астреа Рикрутмънт ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Астреа Рикрутмънт ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ