Умения за продажби и обслужване по телефона
Детайли
Описание
Целева група: Служителки и служители на Вашата фирма, които всекидневно поддържат телефонен контакт с клиенти, уговарят срещи и извършват продажби и като „глас на фирмата” работят за нейния имидж. Цели: Участничките и участниците ще тренират важни за практиката аспекти с цел, представяне на високо ниво на Вашата фирма в областите на продажбите, обслужването на клиентите, сервиза и обвързването на клиентите. Теми: Следните теми са на разположение, върху които според нуждите на участничките и на участниците, според ситуацията, ще бъдат поставени ударенията и ще бъдат индивидуално разгледани: 1.Печелившо поведение по телефона, с активно слушане и правилни въпроси. 2.Чрез компетентност - сигурност в себе си и убеденост в продуктите и услугите, които предлага Вашата фирма. 3.Сценарии за водене на телефонни разговори: с езика на тялото, поздрав и представяне, изграждане на отношения, изучаване на потребностите (въпроси и аргументация), обработка на възражения, приключване на продажбата, след продажбно обслужване. 4.Рекламацията като шанс. 5.Създаване, изграждане и управление на отношенията с клиентите.Цена
468.00 лвВид на курса
Съботно-неделенКатегория
Други курсовеНачална дата
16.06.2012Крайна дата
17.06.2012Място на провеждане
СофияАдрес
Парк Хотел ВитошаТелефон
02 860 15 77Лице за контакти
Борислава МоневаОрганизация
Дитерамб Консулт ЕООДЕлектронна поща