Назад

Умения за продажби и обслужване по телефона

Детайли

Описание

Целева група: Служителки и служители на Вашата фирма, които всекидневно поддържат телефонен контакт с клиенти, уговарят срещи и извършват продажби и като „глас на фирмата” работят за нейния имидж. Цели: Участничките и участниците ще тренират важни за практиката аспекти с цел, представяне на високо ниво на Вашата фирма в областите на продажбите, обслужването на клиентите, сервиза и обвързването на клиентите. Теми: Следните теми са на разположение, върху които според нуждите на участничките и на участниците, според ситуацията, ще бъдат поставени ударенията и ще бъдат индивидуално разгледани: 1.Печелившо поведение по телефона, с активно слушане и правилни въпроси. 2.Чрез компетентност - сигурност в себе си и убеденост в продуктите и услугите, които предлага Вашата фирма. 3.Сценарии за водене на телефонни разговори: с езика на тялото, поздрав и представяне, изграждане на отношения, изучаване на потребностите (въпроси и аргументация), обработка на възражения, приключване на продажбата, след продажбно обслужване. 4.Рекламацията като шанс. 5.Създаване, изграждане и управление на отношенията с клиентите.

Цена

468.00 лв

Вид на курса

Съботно-неделен

Категория

Други курсове

Начална дата

16.06.2012

Крайна дата

17.06.2012

Място на провеждане

София

Адрес

Парк Хотел Витоша

Телефон

02 860 15 77

Лице за контакти

Борислава Монева

Организация

Дитерамб Консулт ЕООД

Електронна поща