Тренинг – семинар: „Работа с клиенти чрез Call center”
Детайли
Описание
Програмата е ориентирана към служители работещи като телефонни оператори, които се нуждаят от повишаване на професионалната си квалификация, както и придобиване на умения за работа под стрес и напрежение спрямо индивидуалните им психологически качества. Целта е подобряване на работната атмосфера, недопускане стресът и напрежението да влияят пряко на изпълнението на професионалните задължения и намаляване влиянието на негативите от проведените телефонни разговори. Тренинг-семинара включва информация, дискусии и ролеви игри, насочени към: • Умения за подготовка на разговор • Умения за започване на разговор • Обратна връзка – умения за възприемане на инфомацията • Блокиращи моменти при провеждането на телефонен разговор • Ефективност при задаване на въпроси • Принципи на активно слушане и отговаряне • Необходимост от супервизия на екипа След приключване на тренинга Вие ще можете – да подобрите начина си на работа, да имате един по-различен поглед върху клиентите. Да създадете свой собствен стил на работа, без това да противоречи на фирмените изисквания. Да разберете нещо повече за себе си и как реагирате в напрегната ситуация, както и да откриете възможности за снемане на стреса от ежедневната комуникация с различните типове клиенти.Цена
236.00 лвВид на курса
ДневенКатегория
Други курсовеНачална дата
21.11.2013Крайна дата
22.11.2013Място на провеждане
СофияАдрес
бул."Скобелев" №45Телефон
0886984620Лице за контакти
Даниела ВелковаОрганизация
АГЕНЦИЯ ЗА ПОДБОР НА КАДРИ ХЕРМЕС 2018 ЕООДЕлектронна поща