Назад

ПРАКТИЧЕСКИ КУРС ЗА ОФИС СЪТРУДНИЦИ

Детайли

Описание

ПРАКТИЧЕСКИ КУРС ЗА ОФИС СЪТРУДНИЦИ и придобиване на умения за работа в офис Описание КУРСЪТ Е ПРАДНАЗНАЧЕН ДА ДАДЕ НОВИ ПРАКТИЧЕСКИ И ЗНАНИЯ И УМЕНИЯ ЗА РАБОТА В ОФИС. СЪЩО ТАКА ДА ПОВИШАВА КАЧЕСТВЕНО НИВОТО НА УМЕНИЯТА И КВАЛИФИКАЦИЯТА на вече работещи хора.. ПРОГРАМА НА КУРСА : КОМПЮТЪРНИ УМЕНИЯ: WORD, ТЕКСТООБРАБОТКА СЪЗДАВАНЕ НА ПИСМА, ФАКСОВЕ, ФОРМУЛЯРИ И ДРУГИ ДОКУМЕНТИ. EXCEL ЕЛЕКТРОННИ ТАБЛИЦИ, ИЗЧИСЛЯВАНЕ НА ДДС, ВЕДОМОСТ ЗА ЗАПЛАТИ В EXCEL, КАЛКУЛАЦИЯ НА ЦЕНИ, НАЧИСЛЯВАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНИ И ФИРМЕНИ РАЗХОДИ, ИЗЧИСЛЯВАНЕ НА МЕСЕЧНИ ОБОРОТИ ПО КЛИЕНТИ, ГРАФИКИ INTERNET Търсене на информация EЛЕКТРОННА ПОЩА OUTLOOK EXPRESS – създаване на фирмена визитка за подпис, подпълване на адресен указател, организиране на контактите. МАШИНОПИС ДЕСЕТОПРЪСТНА СИСТЕМА НА КИРИЛИЦА ЕЛЕКТРОНЕН ОРГАНАЙЗЕР ПРАВЕНЕ НА ПРОГРАМА НА РЪКОВОДИТЕЛЯ, СЪЗВАВНЕ НА БЕЛЕЖКИ, КОНТАКТИ, ЗАДАЧИ, НАПОМНЯНЕ, ЧРЕЗ АЛАРМА И ДАВАНЕ НА ПРИОРИТЕТ ПО СЕДМИЦИ, МЕСЕЦИ И ЗА ГОДИНАТАТА. ДЕЛОВОДСТВО БЕЗПЛАТНО И САМО ЗА НАШИТЕ КУРСИСТИ ПРОГРАМА ЗА ЕЛЕКТРОННИ ДНЕВНИЦИ ЗА ВХОДЯЩА И ИЗХОДЯЩА ПОЩА КАКТО И ЗА ВЪТРЕШНА АДМИНИТРАТИВНА ДОКУМЕНТАЦИЯ СЪЗДАВАНЕ НА АРХИВ В КОМПЮТЪРА ЧРЕЗ ЦВЕТНИ ПАПКИ И НА ХАРТИЯ В КЛАСЬОРИ. КОРЕСПОНДЕНЦИЯ СЪСТАВЯНЕ И ОФОРМЯНЕ НА ТЪРГОВСКА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ ПО РАЗЛИЧНИ СТАНДАРТИ – ОФОРМЯНЕ НА ФИРМЕНА БЛАНКА С НАДПИСИ И ЛОГО, СЪСТАВЯНЕ НА ШАБЛОНИ НА ДОКУМЕНТИ ФИРМЕНИ БЛАНКИ ЗА ФАКС, ПИСМО, ЗАПОВЕДИ, СЛУЖЕБНИ БЕЛЕЖКИ, И ДРУГА АДМИНИСТРАТИВНА ДОКУМЕНТАЦИЯ. ОФОРМЯНЕ НА ВИЗИТКИ, НАДПИСИ ЗА КЛАСЬОРИ, НАДПИСИ ЗА ДИСКОВЕ, САМОЗАЛЕПВАЩИ СЕ СТИКЕРИ ЗА ПЛИКОВЕ ЗА ПИСМА СЪЗДАВАНЕ НА ФОРМУЛЯРИ ЗА ПОДПЪЛВАНЕ НА КОМПЮТЪРА И НА РЪКА. СЧЕТОВОДНИ ПОДПЪЛВАНЕ НА ПРИХОДНИ И РАЗХОДНИ ОРДЕРИ НА КОМПЪРА ПОДПЪЛВАНЕ НА ФАКТУРИ И ВЪВЕЖДАНЕ НА КЛИНЕТИ И СТОКИ. ИЗДАВАНЕ НА СПРАВКИ ЗА ИЗДАДЕНИ ВЕЧЕ СЧЕТОВОДНИ ДОКУМЕНТИ ЗА СКЛАДОВИ НАЛИЧНОСТИ И ОБОРОТИ КОМУНИКАЦИЯ КОМУНИКАЦИЯ НА РАБОТНОТО МЯСТО С КОЛЕГИ И РЪКОВОДИТЕЛИ. КАК ДА НЕ ДОПУСКАМЕ ГАФОВЕ И ВИНАГИ ДА СМЕ ПОДГОТВЕНИ. КОМУНИКАЦИЯ ПО ТЕЛЕФОНА – ПРАВИЛНО ПРОВЕЖДАНЕ И ПРЕДАВАНЕ НА ТЕЛЕФОННИТЕ РАЗГОВОРИ И СЪОБЩЕНИЯ. ОРГАНИЗАЦИЯ НА РАБОТНОТО МЯСТО – СЪЗДАВАНЕ НА НЕОБХОДИМИТЕ ПАПКИ И КЛАСЬОРИ ЗА ДОКУМЕНТИ. СЪЗДАВАНЕ НА СПИСЪЦИ И ОРГАНИЗИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯТА В КОМПЮТЪРА И НА ХАРТИЯ. РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА ЗАДАЧИТЕ – ПРИМЕРНИ ГРАФИЦИ ЗА РАЗПРЕДЕЛЯНЕ НА ТЕКУЩИТЕ РАБОТНИ ЗАДАЧИ. КУРСЪТ Е С ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ 10 ДНИ ПО 4 ЧАСА НА ДЕН. ИЛИ 40 АСТРОНОМИЧЕСКИ ЧАСА РАЗПРЕДЕЛЕНИ В ДАТИ НА ЗАПОЧВАНЕ НА КУРСА ЗА МЕСЕЦ МАЙ: ОТ 26 МАЙ ДАТИ ЗА ЗАПОЧВАНЕ НА КУРСА ЗА МЕСЕЦ ЮНИ ОТ 2 ЮНИ, 9 ЮНИ, 16 ЮНИ, 23 ЮНИ, 30 ЮНИ ГРУПИТЕ СА: СУТРЕШНА ОТ 10.00 ДО 14.00 СЛЕДОБЕДНА ОТ 14.00 ДО 18.00 ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ 02/987 66 97 jobs@an-mary.com; obushenie@an-mary.com СЛЕД ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ОБУЧЕНИЕТО СЕ ПОЛАГА ТЕСТ И СЕ ИЗДАВА УДОСТОВЕРЕНИЕ. ВСЕКИ ПОНЕДЕЛНИК ЗАПОЧВА КУРС. РАБОТИ СЕ В МАЛКИ ГРУПИ /ДО 4 ЧОВЕКА/. ДОПЪЛНИТЕЛЕН БОНУС: ВСИЧКИ ДОКУМЕНТИ, ПОМОЩНИ ПРОГРАМИ, РАЗРАБОТЕНА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ НА БЪЛГАРСКИ И АНГЛИЙСКИ ЕЗИК И ВСИЧКИ УПРАЖНЕНИЯ СЕ ЗАПИСВАТ НА CD ЗА КУРСИСТА , ЗА ДА МОГАТ ДА СЕ ИЗПОЛЗВАТ И В ПРАКТИКАТА.

Цена

200.00 лв.

Вид на курса

Дневен

Категория

Компютърен курс

Начална дата

19.05.2008

Крайна дата

26.05.2008

Място на провеждане

София

Адрес

Телефон

02/4895065

Лице за контакти

Панева

Организация

АГЕНЦИЯ АН-МАРИ

Електронна поща