Назад

Партизански (guerilla) маркетингови и рекламни кампании

Детайли

Описание

Какво прави една фирма, която няма огромен бюджет за реклама/PR/директен маркетинг? Какво прави маркетинг експертът, когато кризата започне да "изяжда" бюджета? Как се бори, с какви средства оцелява днес една марка? Търси клиента с нетрадиционни подходи - с партизанска реклама/PR/маркетинг - не само за да оцелее, но и да спечели! Guerilla (партизанска) реклама/PR/директен маркетинг се определя от създателя на този метод Джей Конрад Левинсън като "постигане на конвенционални цели като печалба и продажби с неконвенционални методи, които заместват паричните инвестиции с инвестиции от време, изобретателност и енергия". Хорариум: 20 астрономически часа. Сертификат за завършен курс Можете да изберете и дистанционна форма на обучение през интернет.

Цена

300.00 лв.

Вид на курса

Вечерен

Категория

Други курсове

Начална дата

27.04.2009

Крайна дата

01.05.2009

Място на провеждане

София

Адрес

Телефон

02/951 67 75

Лице за контакти

Велина Великова

Организация

M3 Communications College

Електронна поща