Партизански (guerilla) маркетингови и рекламни кампании
Детайли
Описание
Какво прави една фирма, която няма огромен бюджет за реклама/PR/директен маркетинг? Какво прави маркетинг експертът, когато кризата започне да "изяжда" бюджета? Как се бори, с какви средства оцелява днес една марка? Търси клиента с нетрадиционни подходи - с партизанска реклама/PR/маркетинг - не само за да оцелее, но и да спечели! Guerilla (партизанска) реклама/PR/директен маркетинг се определя от създателя на този метод Джей Конрад Левинсън като "постигане на конвенционални цели като печалба и продажби с неконвенционални методи, които заместват паричните инвестиции с инвестиции от време, изобретателност и енергия". Хорариум: 20 астрономически часа. Сертификат за завършен курс Можете да изберете и дистанционна форма на обучение през интернет.Цена
300.00 лв.Вид на курса
ВечеренКатегория
Други курсовеНачална дата
27.04.2009Крайна дата
01.05.2009Място на провеждане
СофияАдрес
Телефон
02/951 67 75Лице за контакти
Велина ВеликоваОрганизация
M3 Communications CollegeЕлектронна поща