МАРКЕТИНГ-ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА
Детайли
Описание
Обучението включва базови теоретични познания в областта на маркетинга като съвременна бизнес дейност и решаване на практически казуси от българската и световна маркетингова практика. Подходящ е за мениджъри от средно управленско ниво, мениджъри на търговски отдели и всички специалисти, които пряко участват в бизнес дейностите и искат да повишат знанията си в областта на маркетинга. Програмата включва: -принципи на маркетинга: маркетингът като съвременна бизнес теория и практика; -маркетингова среда и практически техники за анализ на средата; -специфика на маркетинг микса на стоки и услуги; -сегментиране на пазарите и особености на потребителското поведение на потребителски и бизнес пазари; -маркетингови проучвания и информационна система; -продуктова политика и управелние на продуктово и брандово портфолио; -ценова политика; -дистрибутивна политика и логистика; -комуникационна политика-интегрирани маркетингови комуникации; -съвременни маркетингови тенденции и практики.Цена
0.00 лв.Вид на курса
ВечеренКатегория
Други курсовеНачална дата
30.07.2009Крайна дата
30.08.2009Място на провеждане
ВарнаАдрес
Телефон
052/ 612-723, 602-490, 612-723Лице за контакти
Светлана СимеоноваОрганизация
ЗЕНИТ - Агенция за подбор на персонал и управление на човешки ресурсиЕлектронна поща