Управление на корпоративните комуникации чрез брандовата и рекламна политика на компанията
Детайли
Описание
1.Косвено управление на целеви групи. - Манипулативни психотехнологии и организация на масирани «promotion-акции». - Построяване образа на марка-събитие; креативност и ефективност - Методи за визуално построяване на образа. - Психологическа ефективност на текстовите въздействия. - Управление на несъзнателните асоциации с цветове и чувства. 2.Стимулиране на активността на целевите групи. - Особености на възприятието на рекламни съобщения от целевите групи. - Създаване на ефективни новини за марката. - Методи за «филтрация на идеите» с помощта на СМИ. - Способи за форматиране на реални събития. - Теория за «настройка на нужната вълна». - Тестови методики. 3. Успешната презентация-психодрама - Тренинг-защита на проект. - Упражняване на техники, коиторазвиват ефективността в себеизразяването, 4. Психология на комуникациите в рекламата - Психология на комуникациите в рекламата - проследяват се механизмите на комуникациите в рекламния процес; - Креативност в рекламата - творческият процес в създаването на реклама, психологическите процеси във въздействието на рекламните послания; разглеждат се техники за креативно мислене; индивидуални и групови техники в психодрамата; ролеви игри и самопознание; - Основите на имиджмейкърството, политическата реклама, психологията на комуникациите в PR-a;Цена
120.00 лв.Вид на курса
ДневенКатегория
Други курсовеНачална дата
21.10.2005Крайна дата
21.10.2005Място на провеждане
СофияАдрес
Телефон
02/989 40 70 вътр.120Лице за контакти
maria rachevaОрганизация
"Адвайз център"Електронна поща