Назад

Изкуството на успешните продажби и работа с ключови клиенти

Детайли

Описание

1. Етапи на професионалната продажба ▪ Идентификация на потенциалните клиенти; ▪ Търсене на път към клиента-печеливша продажбена стратегия; ▪ Изгржадане на комуникацията с клиента - стратегия и постъпкова тактика за продължителни взаимоотношения с клиентите; ▪ Презентация на офертата; ▪ Стратегии за убеждаване на клиента-отговорите на най-важните въпроси; примери; ▪ Стъпки за спечелване на клиента-неутрализация на трудни клиенти и ситуации; ▪ Преговорите – успешната комуникация; стъпки; договаряне; мястото на “изваждане” на офертата; ▪ Комуникация след момента на продажбата; корпоративна култура. 2. Личността на търговеца, който продава ▪ Видове продаваческо поведение; личностни модели; ▪ Поведенчески модели и нагласи; продажбени цели; интереси и ползи; ▪ Услугата и нейната презентация. ▪ Игра - техники за убеждаване 3. Личността на търговеца, който купува ▪ Типове клиенти - поведенчески модели; ▪ Поддържане на положителните нагласи. 4. Ключови клиенти  Получаване на знания за основните стратегии на продажби и алгоритъм за подготовка на ефективна работа с ключовите клиенти на компанията;  Разширяване на познанията и уменията в психология на комуникациите с клиентите, с цел повишаване обемът на продажбите и поддържане високо равнище на корпоративната култура;  Структуриране на ситуацията и построяване на постъпкова тактика за ефективна работа със стратегически клиенти;  Развиване на уменията за самопрезентация; Водене на преговори в напрегнати, проблемни и конфликтни ситуации; Преодоляване на съпротивата и напрежението в отношенията; Корпоративна работа с клиентите

Цена

100.00 евро

Вид на курса

Дневен

Категория

Други курсове

Начална дата

27.01.2006

Крайна дата

27.01.2006

Място на провеждане

София

Адрес

Телефон

02/989 40 70 вътр.120

Лице за контакти

maria racheva

Организация

"Адвайз център"

Електронна поща