ОСНОВНИ ТЪРГОВСКИ УМЕНИЯ
Детайли
Описание
ОБУЧЕНИЯ ЗА КОМПАНИИ Базовата програма се допълва и адаптира в зависимост от дейността и изискванията на компанията поръчител. ЗА КОНТАКТ: Email: office@adamsmith-center.com тел: 02/ 9710215 Продължителност: 2 дни Брой участници в група : 12 участника ПЛАЩАНЕ: в брой или чрез банков превод 50% при заявка за обучение 50% при започване на обучението ПОЛЗА ЗА РАБОТОДАТЕЛЯ: • Запознаване с водещите световни практики • Изнасяне на по-въздействащи и ефективни презентации; • Предоставяне на обратна връзка за представянето на участниците по време на обучението. МЯСТО НА ПРОВЕЖДАНЕ: по договаряне на територията на България БАЗОВА ПРОГРАМА “ОСНОВНИ ТЪРГОВСКИ УМЕНИЯ” 1. Философия на продажбата. • Дългосрочен успех в продажбите; • Разбиране на новите изисквания на пазара; • Адекватен подход и поведение; • Предимства на личните продажби. 2. Какво представлява продажбата? 3. Концепция за удовлетвореност на клиентите. 4. Изграждане на взаимно доверие. 5. Основи на комуникацията с клиента. 6. Фактори за оформяне на впечатлението. 7. Процес на комуникация с клиента. 8. Етапи в процеса на продажбата. • Начало на продажбата; • Проучване на клиента; • Представяне на продукта / услугата; • Справяне с възраженията на клиента; • Приключване на продажбата; 9. Крос селинг. 10.Дългосрочно сътрудничество с клиента и партньорство. 11.Правила на професионалната продажба. УЧЕБНА МЕТОДОЛОГИЯ: Интерактивно обучение с насочваща дискусия, упражнения и разработване на някои от учебните материали, използвайки знанията и уменията, представени на обучението. След успешно да положен изпит в края на обучението участниците получават сертификат. МАТЕРИАЛИ ЗА ОБУЧЕНИЕ: Включени в цената.Цена
0.00 лв.Вид на курса
Съботно-неделенКатегория
Други курсовеНачална дата
28.07.2009Крайна дата
31.12.2009Място на провеждане
СофияАдрес
Телефон
02/9710215Лице за контакти
Eмилия ПешниковаОрганизация
Adam Smith CenterЕлектронна поща