В рамките на курса ще получите знания за:
- същността и структурирането на маркетинговата дейност във фирмата;
- маркетинговите проучвания и значението им за дейността;
- разработване на стратегия за маркетинг микса и използването на елементите му за нуждите на фирмата;
- за характеристиките и значението на рекламата като инструмент за въздействие върху потребителите;
Курсът осигурява умения за:
- определяне на целева аудитория;
- обслужване на клиентите и използане на различни техники за увеличаване на продажбите;
- разработване на рекламен план.
Цена
0.00 лв
Вид на курса
Вечерен
Категория
Други курсове
Начална дата
12.10.2009
Крайна дата
23.10.2009
Място на провеждане
Пазарджик
Адрес
ул. "Пловдивска" 17
Телефон
034/ 404 522
Лице за контакти
Любомира Калбурова
Организация
Българо-германски център за професионално обучение-гр. Пазарджик