“Мисията на Интерактив Асошиейшън България е да популяризира преимуществата и възможностите на интерактивния маркетинг като таргетиране, измеримост в реално време, висока ефективност, разнообразие на формите и подходите и да утвърди Интернет, като един от основните канали за комуникация, наред с телевизията, радиото, пресата, външната реклама”
Основните цели на сдружението са:
1. Да подпомага растежа и развитието на интерактивния маркетинг и реклама в България
2. Да спомага за увеличаване дела на интерактивния маркетинг и реклама в общите маркетинг бюджети
3. Да генерира бизнес за своите членове и да лобира за техните интереси
Предметът на дейност на сдружението е:
1. Да популяризира интерактивния маркетинг и да обучава бизнеса, рекламните, маркетинг и PR специалистите, рекламните и маркетинг агенциите, медиа шоповете за преимуществата и възможностите на интерактивната реклама и маркетинг за конкурентноспособността и развитието на бизнеса
2. Да споделя най-добрите практики на интерактивната реклама
3. Да създава и утвърждава критерии за единна измеримост на интерактивната реклама и професионални и етични стандарти
4. Да извършва проучвания в областта на интерактивната реклама и маркетинг и да публикува и разпространява резултатите от тях
5. Да подпомага обучението на кадрите в интерактивните медии.