Назад

IAB Bulgaria

За нас

Интерактив Асошиейшън България (IAB) (www.iabulgaria.bg) обединява водещите компании в сферата на Интерактивната реклама в България. Асоциацията се развива в духа на целите и стойностите на световната организация Interactive Advertising Bureau (IAB) и е отворена за членство на технологичните компании, рекламните агенции и рекламодатели в България за по-нататъшно стимулиране и развитие на интерактивната реклама у нас. Интерактив Асошиейшън България е асоцииран член на IAB Europe (www.iabeurope.eu)

Мисия

“Мисията на Интерактив Асошиейшън България е да популяризира преимуществата и възможностите на интерактивния маркетинг като таргетиране, измеримост в реално време, висока ефективност, разнообразие на формите и подходите и да утвърди Интернет, като един от основните канали за комуникация, наред с телевизията, радиото, пресата, външната реклама” Основните цели на сдружението са: 1. Да подпомага растежа и развитието на интерактивния маркетинг и реклама в България 2. Да спомага за увеличаване дела на интерактивния маркетинг и реклама в общите маркетинг бюджети 3. Да генерира бизнес за своите членове и да лобира за техните интереси Предметът на дейност на сдружението е: 1. Да популяризира интерактивния маркетинг и да обучава бизнеса, рекламните, маркетинг и PR специалистите, рекламните и маркетинг агенциите, медиа шоповете за преимуществата и възможностите на интерактивната реклама и маркетинг за конкурентноспособността и развитието на бизнеса 2. Да споделя най-добрите практики на интерактивната реклама 3. Да създава и утвърждава критерии за единна измеримост на интерактивната реклама и професионални и етични стандарти 4. Да извършва проучвания в областта на интерактивната реклама и маркетинг и да публикува и разпространява резултатите от тях 5. Да подпомага обучението на кадрите в интерактивните медии.

Обяви за работа

Няма текущи обяви

Обяви за стажове

Няма текущи стажове

Обяви за курсове

Няма текущи курсове

Назад