Корпоративните ни ценности са основата на нашата бизнес етика. Следните принципи ръководят дейността на институциите ПроКредит:
Прозрачност: Ние предоставяме прозрачна информация на нашите клиенти, на широката общественост и на нашите служители.
Ние държим да се уверим, например, че клиентите разбират напълно условията по договорите, които сключват с нас, и се ангажираме с финансовата образованост, за да повишим информираността на обществото за опасностите, които крият непрозрачните финансови предложения.
Култура на открита комуникация: Ние общуваме помежду си открито, честно и конструктивно. Справяме се с конфликтите на работното място професионално, като работим заедно, за тяхното разрешаване.
Социална отговорност и толерантност: Ние предлагаме на нашите клиенти разумни и добре обосновани съвети. Преди да им предложим кредит, ние оценяваме тяхното икономическо и финансово състояние, техния бизнес потенциал и възможността да обслужват задълженията си. Така избягваме прекомерното им задлъжняване и им предоставяме подходящите за тях финансови услуги. В допълнение, ние се отнасяме към всички наши клиенти и служители почтено и с уважение, независимо от техния произход, цвят, език, пол и религиозни убеждения.
Ние гарантираме също така, че разглеждаме исканията за кредит и от гледна точка на съответствието на клиента с нашите етични бизнес практики. Не отпускаме кредити на предприятия или граждани, ако има съмнения, че те използват небезопасни, вредни за околната среда или морално осъдителни форми на труд и в частност детски труд.
Високи професионални стандарти: Нашите служители носят лична отговорност за качеството на работата си и винаги се стремят да израснат като професионалисти.
Почтеност и лична ангажираност: От всички служители в групата ПроКредит се изисква да проявяват абсолютна почтеност по всяко време, а каквито и да било нарушения на този принцип се разглеждат бързо и строго
Тези принципи представляват гръбнака на нашата корпоративна култура и се прилагат активно в ежедневната ни работа