Назад

Специалист Бизнес Пътувания с Немски В2/С1

Детайли

Описание

Ние сме българска консултантска компaния, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси.

Нашият клиент е водеща мултинационална компания в областта на аутсорсинг индустрията. Във връзка с успешното развитие на своя проект търси квалифицирани и мотивирани личности за ролята на Специалист Бизнес Пътувания.

Като Специалист Бизнес пътувания Вие ще предоставяте висококачествени услуги на бизнес пътници, които се отправят на пътуване по света, като намирате решения за полети, хотели, пътувания с влак и други преди и по време на бизнес пътуванията им. Вашата помощ ще гарантира, че те летят с лекота, пристигат свежи за срещите и се връщат у дома навреме за семейството и приятелите си.

Описание на ролята:

● Организация на бизнес пътувания, резервация на самолетни билети, настаняване, коли под наем;
● Предоставяне и получаване на информация по телефон или по имейл, свързана с уреждането на формалности относно пътуванията;
● Извършване на резервации за пътувания и предоставяне на информация за спецификите на пътуванията.

Изисквани квалификации:

● Опит в туристическата индустрия (хотелиерство или туристическа агенция) е предимство;
● Професионален опит с резервационни системи за самолетни билети /GDS системи / е силно предимство;
● Отлнично владеене на немски език /В2/С1 / и английски език /В2/- писмено и говоримо;
● Добри умения за телефонна и вербална комуникация, както и за активно слушане;
● Внимание и усет към детайлите;
● Работният опит в център за обслужване на клиенти е предимство;
● Развиване на ефективни работни отношения с клиенти и колеги;
● Организираност, умения за вземане на решения и аналитични умения;
● Способност да работите под напрежение и в кратки срокове;
● Средно образование.

Компанията предлага:

● Отлично заплащане и възможност за развитие в рамките на компанията;
● Обширно обучение по Amadeus (12 седмици), покрито и платено от компанията;
● Стандартно работно време;
● Комуникация само с бизнес клиенти;
● Модел на работа - София офис;
● Корпоративни събития и тиймбилдинги;
● Мултиспорт карта;
● Допълнително здравно осигуряване.

Ако работата представлява интерес за Вас, изпратете ни Вашата биография.

Ще се свържем само с одобрените по CV кандидати. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

29.03.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ