Назад

Специалист ТРЗ

Детайли

Описание

Администриране на дейностите по назначаване, преназначаване и освобождаване на персонал; поддържане в изряден вид на трудовите досиета, вкл. изготвяне на длъжностни характеристики

Администриране на извънтрудовите правоотношения

Администриране дейностите по заплащане на труда по трудови и извънтрудови правоотношения - изчисляване, начисляване и изплащане на дължимите възнаграждения, обезщетения, данъчни и осигурителни вноски

Изготвяне на графици за работа и форми за отчитане на отработеното време за персонал, работещ на смени и при сумирано отчитане на работното време

Изготвяне на документи удостоверяващи доход, данъчни и осигурителни вноски, трудов и осигурителен стаж, трудова заетост и др. пред НАП, НОИ, Банки, Служби за социално подпомагане (АЗ, БТ)

Изготвяне и подаване в срок на необходимата информация към ТП на НАП, НОИ, ИА Инспекция по труда, НСИ, Агенция по заетостта (Декл. образец 1 и 6, Декл. по чл.15 от ЗБУТ и др.)

Изготвяне на справки и документи, касаещи персонала, възнагражденията, данъчните и осигурителни плащания за целите на одитори, ревизори, проверяващи от ИТ, НСИ, ръководството и останалите звена на компанията

Администриране осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) в компанията; активна комуникация със СТМ и контрол на работата й; изготвяне на необходимия набор от документи, касаещи безопасните условия на труд за всеки обект на компанията (вкл. магазинна мрежа– магазини и щандове)

Представителство на Работодателя пред органите на ИА Инспекция по Труда, ТД на НОИ, НАП и др.

Изготвяне и актуализиране на всички видове задължителни по закон документи, касаещи персонала (правилници, заповеди, процедури)

Изисквания към кандидатите:
- Предишен опит на сходна длъжност – минимум 3 години
- Задълбочени теоретични и практически познания на трудово-правното, данъчното и осигурителното законодателство
- Отлично познаване на нормативните актове, регламентиращи осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд
- Опит в разрешаване на трудово-правни казуси
- Умения за работа със софтуерни продукти за труд и работна заплата
-Опит в Телекомуникационния сектор - предимство

Квалификация/образование:
- Висше Икономическо образование


Задължителни умения:
- Отлични познания и работа с програма ТРЗ Pro / Microinvest /
- Отлична компютърна грамотност - MS Office пакет
- Отлични комуникационни умения; работа в екип
- Умения за разрешаване на проблеми
- Аналитичност, прецизност, организираност

Личностни характеристики/качества:
-Конфиденциалност
-Способност за работа под стрес в бързо променяща се среда и при кратки срокове
-Лична мотивация

Компанията предлага:
-Работа в позитивен, амбициозен и силно мотивиран екип от професионалисти
-Пълно работно време
-Трудов договор
-Място на работа - гр. София

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Непълен работен ден

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. гр.София

Адрес:

София 1000, ул. Карнеги 11а

Дата:

23.04.2014

Организация:

Probook
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Probook може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ