Главен счетоводител за гр.Стара Загора
Детайли
Описание
Обява за работа от JobTiger.bg
Нашият клиент е фирма специализирана в продажбата на горива, търсеща за офиса си в град Стара Загора:
Моля, внимателно прочетете изискванията посочени в тази обява и ако отговаряте на тях, кандидатствайте.
ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ
Изисквания:
- Висше икономическо образование, специалност „Счетоводство и контрол”, със степен „Магистър”;
- Опит на позиция „Главен счетоводител” или "Финансов мениджър" минимум 5 г.;
- Опит в управлението на малък екип;
- Опит в организирането и оптимизирането на финансовата дейност;
- Много добра компютърна грамотност: MS Office, Интернет и счетоводен софтуер;
- Отличен опит в работата с нормативните актове в областта на финансовата дейност, счетоводната отчетност и вътрешния финансов контрол; нормативните актове свързани с данъчното и осигурително законодателство; реда и условията за финансиране и кредитиране на стопанската дейност; познаване на компютърните системи за счетоводна дейност; основните положения на трудовото и гражданското законодателство;
- Добро владеене писмено и говоримо на западноевропейски език: предимство;
- Личностни качества: аналитичност, иновативност, динамичност, комуникативност; позитивност, чувство за отговорност, лоялност, дискретност;
- Шофьорска книжка: предимство;
Основни задължения:
- Извършва, управлява и контролира цялостната дейност на счетоводния отдел;
- Извършва годишното приключване на фирмата;
- Изготвя аналитични справки и прогнози за управителя;
- Извършва контрол върху себестойността на продуктите и услугите в областта на горивата и транспорта;
1. Ръководи, организира и осъществява предварителен, текущ и последващ вътрешен финансов контрол по спазването на финансовата и платежната дисциплина, правилното оформяне на първичните и официалните счетоводни документи, редовното извършване на инвентаризациите и отразяването на резултатите от тях.
2. Подписва заедно с ръководителя всички документи от финансово-имуществен характер, от които произтичат права и задължения за фирмата, подписва баланса и счетоводните отчети, както и всички отчети и сведения, които произтичат от счетоводни записвания.
3. Ръководи и организира счетоводната отчетност чрез оптимална централизация на счетоводните операции и осигурява своевременно отразяване в счетоводството на всички стопански операции.
4. Полага грижи за осигуряване на необходимите финансови средства за изпълнение на задачите за всички дейности на фирмата и осигурява най-рационалното им използване.
5. Организира своевременното осигуряване на ръководството с финансово-счетоводна информация на съответните равнища на управление, като извършва системен анализ на финансовото състояние и на финансовите резултати.
6. Участва в разработването на вътрешните нормативни документи на фирмата.
7. Организира и осъществява своевременното уреждане на сметните взаимоотношения с дебитори и кредитори, за уреждане взаимоотношенията с бюджета, общинските съвети и с банките, за провеждане инвентаризации и проверки на парични и стоково-материални ценности, за уреждане взаимоотношенията с осигурителните фондове, за съхраняването на счетоводните документи и предаването им по установения ред в архива, за срочното предаване на счетоводните документи в съответните органи.
8. Предлага за назначаване и за повишаване квалификацията на счетоводните кадри.
9. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
10. Осъществява контакти с представители на банкови, финансови, данъчни и контролни органи и институции.
Ако вие сте амбициозен човек с желание за развитие в областта, очакваме вашата кандидатура.
Фирмата предлага:
- Много добро трудово възнаграждение;
- Дългосрочни трудови отношения;
- Всички необходими средства за извършване на дейността;
Одобрените кандидати ще бъдат разгледани при строга конфиденциалност и ще бъдат поканени при първа възможност.
При проявен интерес от ваша страна, моля изпратете автобиография и актуална снимка на e-mail. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Всички данни предоставени от вас са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Лиценз № 1612, валиден до 02.08.2018 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Непълен работен ден
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Счетоводство и Одит
Транспорт и логистика
Продажби - продавачи и помощен персонал
Държава:
България
Населено място:
Гр. гр.Стара Загора
Адрес:
София 1000, ул. Карнеги 11а
Дата:
15.10.2014
Организация:
Probook
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Probook може да получите ТУК