Назад

Главен счетоводител за гр.Стара Загора

Детайли

Описание

Обява за работа от JobTiger.bg


Нашият клиент е фирма специализирана в продажбата на горива, търсеща за офиса си в град Стара Загора:

Моля, внимателно прочетете изискванията посочени в тази обява и ако отговаряте на тях, кандидатствайте.

ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

Изисквания:
- Висше икономическо образование, специалност „Счетоводство и контрол”, със степен „Магистър”;
- Опит на позиция „Главен счетоводител” или "Финансов мениджър" минимум 5 г.;
- Опит в управлението на малък екип;
- Опит в организирането и оптимизирането на финансовата дейност;
- Много добра компютърна грамотност: MS Office, Интернет и счетоводен софтуер;
- Отличен опит в работата с нормативните актове в областта на финансовата дейност, счетоводната отчетност и вътрешния финансов контрол; нормативните актове свързани с данъчното и осигурително законодателство; реда и условията за финансиране и кредитиране на стопанската дейност; познаване на компютърните системи за счетоводна дейност; основните положения на трудовото и гражданското законодателство;
- Добро владеене писмено и говоримо на западноевропейски език: предимство;
- Личностни качества: аналитичност, иновативност, динамичност, комуникативност; позитивност, чувство за отговорност, лоялност, дискретност;
- Шофьорска книжка: предимство;

Основни задължения:
- Извършва, управлява и контролира цялостната дейност на счетоводния отдел;
- Извършва годишното приключване на фирмата;
- Изготвя аналитични справки и прогнози за управителя;
- Извършва контрол върху себестойността на продуктите и услугите в областта на горивата и транспорта;

1. Ръководи, организира и осъществява предварителен, текущ и последващ вътрешен финансов контрол по спазването на финансовата и платежната дисциплина, правилното оформяне на първичните и официалните счетоводни документи, редовното извършване на инвентаризациите и отразяването на резултатите от тях.
2. Подписва заедно с ръководителя всички документи от финансово-имуществен характер, от които произтичат права и задължения за фирмата, подписва баланса и счетоводните отчети, както и всички отчети и сведения, които произтичат от счетоводни записвания.
3. Ръководи и организира счетоводната отчетност чрез оптимална централизация на счетоводните операции и осигурява своевременно отразяване в счетоводството на всички стопански операции.
4. Полага грижи за осигуряване на необходимите финансови средства за изпълнение на задачите за всички дейности на фирмата и осигурява най-рационалното им използване.
5. Организира своевременното осигуряване на ръководството с финансово-счетоводна информация на съответните равнища на управление, като извършва системен анализ на финансовото състояние и на финансовите резултати.
6. Участва в разработването на вътрешните нормативни документи на фирмата.
7. Организира и осъществява своевременното уреждане на сметните взаимоотношения с дебитори и кредитори, за уреждане взаимоотношенията с бюджета, общинските съвети и с банките, за провеждане инвентаризации и проверки на парични и стоково-материални ценности, за уреждане взаимоотношенията с осигурителните фондове, за съхраняването на счетоводните документи и предаването им по установения ред в архива, за срочното предаване на счетоводните документи в съответните органи.
8. Предлага за назначаване и за повишаване квалификацията на счетоводните кадри.
9. Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
10. Осъществява контакти с представители на банкови, финансови, данъчни и контролни органи и институции.

Ако вие сте амбициозен човек с желание за развитие в областта, очакваме вашата кандидатура.

Фирмата предлага:
- Много добро трудово възнаграждение;
- Дългосрочни трудови отношения;
- Всички необходими средства за извършване на дейността;

Одобрените кандидати ще бъдат разгледани при строга конфиденциалност и ще бъдат поканени при първа възможност.

При проявен интерес от ваша страна, моля изпратете автобиография и актуална снимка на e-mail. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Всички данни предоставени от вас са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Лиценз № 1612, валиден до 02.08.2018 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Непълен работен ден

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Счетоводство и Одит
Транспорт и логистика
Продажби - продавачи и помощен персонал

Държава:

България

Населено място:

Гр. гр.Стара Загора

Адрес:

София 1000, ул. Карнеги 11а

Дата:

15.10.2014

Организация:

Probook
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Probook може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ