Finance & Accounting Associate with European languages
Описание
Key responsibilities:- Transition of high end processes in area of General Ledger, Accounts Receivable or Accounts Payable activities from one of client’s location to Infosys in Lodz
- Transition & Knowledge Management documentation preparation
- Interaction with local F&A team, Controllers, external stakeholders and Infosys transition team
- After transition continuation of work in Lodz
Requirements:
- Very good command of English and other European language (French, German, Dutch, Czech, Italian or others)
- Knowledge of accounting principles as well as experience in General Ledger, Accounts Receivable and Accounts Payable would be an asset
- Experience in SAP/BCS knowledge is a plus
- Flexibility - 1 month at client location, afterwards work to be delivered out of Lodz
- Very good communication skills
- Customer orientation
- Eagerness to learn & develop
- High level of pro-activeness and independency
- Very good teamwork skills
We offer to the candidates:
- Career in the multinational company
- Unique opportunity to take part in international projects and gain experience with various businesses
- Set of social benefits to choose from
- Salary adequate to your competencies
- External and internal training programme
- Relocation package
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език, Испански език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Административен персонал
Категория:
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. Lodz, Poland
Адрес:
ul. Pomorska 106A, 91-402 Lodz, Poland
Дата:
02.07.2015
Организация:
Infosys BPO Poland Sp. z o.o.
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Infosys BPO Poland Sp. z o.o. може да получите ТУК