Счетоводител
Детайли
Описание
Отговорности:• Изготвяне на финансови отчети и данъчни декларации в съответствие с българското законодателство;
• Поддържане на взаимоотношения с банки и други финансови и държавни институции;
• Мониторинг на промените в законодателството и изпълняване на всички финансови и счетоводни дейности в съответствие с нормативните изисквания;
• Изготвяне на текущи, тримесечни и годишни финансови отчети, доклади по ЗДДС и подаване на данъчни декларации;
• Общ надзор и координация на финансовите и счетоводни дейности.
- Наблюдава обща счетоводна функция, която включва главна книга, ТРЗ и комунални услуги, дълготрайни активи, каса, производствен процес, запаси и т.н.
- Подготвяне на специализирани счетоводни / финансови отчети за висшето ръководство / група консолидации
- Осигурява съответствие с местните данъчни и счетоводни правила.
- Подготовка на заплати.
- Подготвяне, поддържане и анализиране на финансовите и икономически счетоводните системи в подкрепа на месечното финансово приключване и годишен процес на анализ на разходите.
- Отговаря за подготовката и ръководенето месечен процес на приключване в съответствие с вътрешно публикувани срокове и процедури.
Изисквания:
• Висше образование - счетоводството или финансите (или съответното икономическо образование);
• Най-малко 2 години опит на подобна позиция, за предпочитане в компания за производство;
• Отличена компютърна грамотност;
• Опит с ERP се счита за предимство;
• Задълбочено познаване и разбиране на счетоводството, финансовото и данъчното законодателство;
• Високо отговорена, трудолюбива, и ориентирана към резултатите личност;
• Силни математически и аналитични умения;
• Отлични аналитични и комуникативни умения, както и способност за работа в екип
• Способност да за опазване на поверителна информация.
Вие ще получите:
• Възможност за придобиване на нови знания и умения;
• Шанс за работа в екип от високо мотивирани специалисти в приятелска и динамична работна среда.
• Атрактивно възнаграждение.
Ако намирате себе си перфектен/-а за текущата позиция, изпратете вашето CV. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Магистър
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво
Трудово възнаграждение:
От 600 до 1000 лева на месец
Категория:
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
Дата:
31.03.2016
Организация:
ДЕСИКО КОНСУЛТАНТС ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ДЕСИКО КОНСУЛТАНТС ЕООД може да получите ТУК