Назад

Специалист бекофис операции (по дългосрочно заместване)- Варна

Детайли

Описание

Готов ли си за следващата стъпка в професионалната си кариера? Искаш ли да работиш в иновативна и приятелска атмосфера, където знанията и уменията ти ще бъдат оценени? Ако отговорът на тези въпроси е „Да“, iCard е перфектното място за теб.

iCard е българска финтех компания, която прави всекидневните плащания по-лесни, достъпни и сигурни. Днес лицензираното дружество за електронни пари е и картоиздател, и акцептираща институция – лидер на пазара на дигитални финансови услуги в над 30 страни в Европа с повече от 2 млн. клиенти и над 250 служители.

Твоята нова работа:

• Отговаряне на запитвания от институции – ЧСИ, ДСИ, НАП;
• Водене и поддържане на архив;
• Въвеждане на документация за съдебни кредитни клиенти;
• Издаване на удостоверения за сметки, карти, трансакции и др. според нуждите на клиента;
• Изпълняване на набор от дейности, свързани с кредитни и дебитни карти, и Гифткарти;
• Обработване на клиентски запитвания относно предоставяните от финансовата институция продукти;
• Обработване на искания за коригиране на лимити съгласно клиентските нужди;
• Събиране на различни видове такси по тарифа;
• Водене и поддържане на регистър с унищожени задържани карти;
• Съдействие в процеса на блокиране, активиране и закриване на клиентски сметки;
• Излъчване на изходящи и кредитиране на входящи преводи в съответните приложения.

Твоят профил:

• Висше икономическо (или еквивалентно) образование;
• Владеене на английски език на добро работно ниво;
• Много добра компютърна грамотност;
• Организационни умения и умение за работа в екип;
• Аналитично мислене, прецизност, коректност.
• Трудов опит на сходна позиция и/или работа със значителен документооборот ще се счита за предимство.

Ние предлагаме:

• Срочен договор по дългосрочно отсъствие (майчинство).
• Атрактивно и мотивиращо възнаграждение.
• Допълнително здравно осигуряване.
• Възможност за спорт и почивка във фитнес, боулинг и релакс зони.
• Обучения и менторство.
• Ваучери за храна.
• Развитие, основано на постигнатите резултати.
• Вълнуващи тиймбилдинг събития.
• Подкрепяща, приятелска и комфортна работна среда.

Ако се интересуваш от тази кариерна възможност, очакваме твоята автобиография и мотивационно писмо.

Кандидатурата ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност, съобразно действащия закон за Защита на личните данни и Регламент 2016/679 – GDPR. Всички данни се събират само във връзка с настоящата обява и ще се съхраняват в рамките на процеса по подбор. Ще се свържем само с одобрените кандидати. Успех!

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

гр. Варна, п.к. 9009, Бизнес Парк Варна, сграда Б1

Дата:

31.07.2024

Организация:

Айкарт АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Айкарт АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ