Назад

СЧЕТОВОДИТЕЛ

Детайли

Описание

Ние сме българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешки ресурси. Работата ни се основава на разрешение № 229 от 23.08.2004г. за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, издадено от Министерството на труда и социалната политика.

Нашият клиент е международна консултантска фирма, чиято основна цел е да подпомага компаниите в техните корпоративни дейности. Оперира във всички важни индустриални локации с повече от 2500 служители в цел свят. Поради успешното развитие на компанията и екипа в гр. Пловдив, търсим мотивиран за разитие:

СЧЕТОВОДИТЕЛ

Основни задължения:

- Управление на цялостния счетоводен процес за международните клиенти на компанията;
- Активна комуникация с клиенти във връзка с дейността на компанията в областта на счетоводството, данъчните и осигурителните закони;
- Разпределяне и управление на ресурсите в съответствие с променящите се нужди;
- Общ надзор и координация на финансовите и счетоводни дейности;
- Обработка и съставяне на първични и вторични счетоводни документи;
- Изготвяне на финансови отчети, приходи, баланси.

Основни изисквания:

- Висше образование в сферата на счетоводството или финансите;
- Релевантен опит за посочената позиция;
- Познаване и разбиране на счетоводството, финансовото и данъчното законодателство;
- Опит и много добри познания на MS Excel;
- Отлично владеене на английски език;
- Бързина, прецизност и отговорност към поставените задачи;
- Комуникативност и умение за работа в екип;


Компанията предлагаме:

- Отлична възможност за професионална реализация;
- Приятна работна атмосфера в млад и динамичен екип;
- Конкурентно възнаграждение.


Ако смятате, че отговаряте на изискванията на нашия клиент, можете да кандидатствате като изпратите актуална автобиография чрез бутона "Кандидатстване". Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 1504/ 29.08.2012 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 29.08.2017 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

21.07.2016

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ