Координатор бизнес процеси с ФРЕНСКИ ЕЗИК
Описание
Ако ти си динамична натура, която обича предизвикателствата...И искаш да използваш езиковите си умения в мултинационална среда...
Освен това мечтаеш да бъдеш част от нещо ново и вълнуващо...
Тогава тази възможност е точно за ТЕБ!
В момента един от нашите партньори изгражда нов стратегически OTC център в София, който ще подпомага бизнеса на глобално ниво и търсим мотивирани и опитни специалисти за позиция:
Координатор бизнес процеси с ФРЕНСКИ ЕЗИК
Изисквания:
- Отлично владеене на френски език ;
- Английски език на добро ниво;
- Отлични комуникационни умения и добра работа в екип;
- Желание и готовност за дългосрочна реализация в международна компания.
Отговорности:
- Поддържане връзка с корпоративни клиенти от различно равнище;
- Ежедневно използване на френски език- писмено и говоримо;
- Проследяване на плащания и работа с различни финансови документи;
- Сътрудничество с вътрешни отдели на компанията на международно ниво.
Вече си любопитен да разбереш повече? Очакваме твоята автобиография на английски език.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
# french # financial # finance # administration # collection # invoices
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N=1814/ 08-12-2014
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Френски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Профил:
Икономика/Финанси
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Финанси
Бизнес /консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2
Дата:
27.09.2016
Организация:
Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК