Назад

Служител по събиране и управление на вземания

Детайли

Описание

•Немската EOS Group е най-голямата международна финансова група с основен фокус върху управлението на вземания. С своите над 9000 служители и 50 дъщерни компании, EOS обслужва над 20,000 клиента в 29 страни по света чрез индивидуализирани услуги.
ЕОС работи в България от 2002 г. като обслужва всички водещи банки и небанкови финансови институции, телекомуникационни и ютилити компании, както и множество фирми от различни бизнес сфери, явявайки се пазарен лидер в сектора.

Описание: Ние в ЕОС България търсим подходящи служители, които да се присъединят към нашия нарастващ екип по събиране на вземания. Те ще бъдат отговорни за осъществяване на преговори с клиенти по телефона и в офиса на компанията, с цел договаряне на плащания по просрочени вземания, прилагане на гъвкави погасителни планове, в зависимост от конкретния казус, ще проследяват и управляват възложените им просрочени задължение.

Компанията предлага пълно въвеждащо и последващо професионално обучение за длъжността, следвайки международно приети стандарти.

Вашите отговорности:
•Осъществявате преговори с клиенти по телефона и в офиса на компанията;
• Прилагате индивидуален подход към клиентите, в зависимост от причината за забавяне на плащането;
• Прилагате гъвкави погасителни планове, в зависимост от конкретния казус;
• Осигурявате качествено и своевременно обслужване на клиентите;
•Администрирате получената информация в специализиран софтуер.

Нашите изисквания:
• Много добри комуникативни и междуличностни умения;
• Внимание към детайлите;
•Добри компютърни умения (MS Office, internet);
• Ориентация към работа в екип;
• Желание за дългосрочна заетост;
• Динамична и организирана личност, ориентирана към постигане на резултати.

Ние Ви предлагаме:
• Отговорна и динамична работа;
• Възможност за работа на пълен и непълен работен ден
• Възможност за дългосрочно професионално развитие в международна компания;
• Основно заплащане, което се увеличава според представянето;
• Бонусна схема, обвързана с постигнатите резултати;
• Трудов договор;
• Социални придобивки;
•Специализирани обучения, развиващи специфични знания и умения.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Средно

Специални умения:
Комуникация с клиенти, преговори, настойчивост, постоянство, желание за дългосрочна заетост,ориентация към работа с екип, компютърни умения.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Ж.к. Малинова долина, ул. Рачо Петков- Казанджията 6

Дата:

14.10.2016

Организация:

Илиана Амзова
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Илиана Амзова може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ