Старши / Специалист Материално-техническо осигуряване и управление на разходите (Procurement)
Детайли
Описание
Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Ние предоставяме на нашите кандидати възможности, чрез които да покажат потенциала и способностите си.В ролята си на доверен партньор на наш Клиент, водеща универсална банкова институция, с дългогодишна история, сме в търсене на
Специалист / Старши специалист Материално-техническо осигуряване и управление на разходите (Procurement)
Фокус на позицията: Проучване на пазара, договаряне на условия и осъществяването на покупки в категориите IT технологии.
Предизвикателствата:
- Планиране и организиране на работата в поверените категории разходи
- Самостоятелно провеждане на прозрачни процедури при избор на доставчици
- Извършване на търговската оценка на предложенията, осигуряване качество на доставкитe и услугите
- Водене на преговори с потенциални доставчици
- Идентифициране, отстраняване на несъответствия, последващ контрол в процеса на доставките
- Администриране на потенциалните оплаквания
- Съдействие и консултации на останалите отдели
- Следене за правилното прилагане на вътрешно-нормативните документи, регламентиращи одобренията за разходи на отделните структурни звена
- Систематизиране на политиките и процедурите (на ниво институция) за контрол на качеството на доставките
- Водене на необходимите регистри и документация, свързани с дейността на отделa
- Активно взаимодействие на локално и групово ниво относно доставките
Профилът на търсения кандидат:
- Висше икономическо или техническо образование
- Минимум 1-3 години опит на подобна позиция
- Добро познаване на нормативната уредба
- Работно ниво на английски език и отлична компютърна грамотност
- Проактивен, комуникативен, организиран, с гъвкав подход и внимание към детайла
- Ориентиран към резултати, екипен играч
- Мотивиран за нови предизвикателства и иновации
Предимството за ролята:
- Опит в сферата на покупките и снабдяването за ИТ технологии и категории
- Опит с Oracle e-Business suite, Sirion Contract Management Tool
Предложението:
- Възможност за кариерно развитие във водеща Банка
- Конкурентно възнаграждение
- Пакет от придобивки (ДЗО, застраховка „Живот“, ваучери за храна, карта за спорт на преференциални цени, преференциални условия за банкови продукти, гъвкаво работно време и възможност за дистанционна работа)
- Обучения, включително на ниво Група, възможност за надграждане на знания и професионални компетенции
- Динамика и предизвикателства
Изпратете ни своята актуална автобиография, в случай че се разпознавате в търсения профил и кариерната възможност е интересна за Вас.
Ще имаме възможност да се свържем само с предварително селектирани професионалисти, с които да дискутираме в детайли.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Хорайзънс има лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Профил:
Finance, Accounting or Economics
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
14.10.2021
Организация:
Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК