Назад

Старши / Специалист Материално-техническо осигуряване и управление на разходите (Procurement)

Детайли

Описание

Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Ние предоставяме на нашите кандидати възможности, чрез които да покажат потенциала и способностите си.

В ролята си на доверен партньор на наш Клиент, водеща универсална банкова институция, с дългогодишна история, сме в търсене на


Специалист / Старши специалист Материално-техническо осигуряване и управление на разходите (Procurement)


Фокус на позицията: Проучване на пазара, договаряне на условия и осъществяването на покупки в категориите IT технологии.


Предизвикателствата:
- Планиране и организиране на работата в поверените категории разходи
- Самостоятелно провеждане на прозрачни процедури при избор на доставчици
- Извършване на търговската оценка на предложенията, осигуряване качество на доставкитe и услугите
- Водене на преговори с потенциални доставчици
- Идентифициране, отстраняване на несъответствия, последващ контрол в процеса на доставките
- Администриране на потенциалните оплаквания
- Съдействие и консултации на останалите отдели
- Следене за правилното прилагане на вътрешно-нормативните документи, регламентиращи одобренията за разходи на отделните структурни звена
- Систематизиране на политиките и процедурите (на ниво институция) за контрол на качеството на доставките
- Водене на необходимите регистри и документация, свързани с дейността на отделa
- Активно взаимодействие на локално и групово ниво относно доставките


Профилът на търсения кандидат:
- Висше икономическо или техническо образование
- Минимум 1-3 години опит на подобна позиция
- Добро познаване на нормативната уредба
- Работно ниво на английски език и отлична компютърна грамотност
- Проактивен, комуникативен, организиран, с гъвкав подход и внимание към детайла
- Ориентиран към резултати, екипен играч
- Мотивиран за нови предизвикателства и иновации


Предимството за ролята:
- Опит в сферата на покупките и снабдяването за ИТ технологии и категории
- Опит с Oracle e-Business suite, Sirion Contract Management Tool


Предложението:
- Възможност за кариерно развитие във водеща Банка
- Конкурентно възнаграждение
- Пакет от придобивки (ДЗО, застраховка „Живот“, ваучери за храна, карта за спорт на преференциални цени, преференциални условия за банкови продукти, гъвкаво работно време и възможност за дистанционна работа)
- Обучения, включително на ниво Група, възможност за надграждане на знания и професионални компетенции
- Динамика и предизвикателства


Изпратете ни своята актуална автобиография, в случай че се разпознавате в търсения профил и кариерната възможност е интересна за Вас.

Ще имаме възможност да се свържем само с предварително селектирани професионалисти, с които да дискутираме в детайли.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Хорайзънс има лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
Finance, Accounting or Economics

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164

Дата:

14.10.2021

Организация:

Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ