Назад

ЕКСПЕРТ ФИНАНСОВИ ОПЕРАЦИИ

Детайли

Описание

От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на Изи Консулт през годините. През последните години нашият екип се разрастна в цяла България с офисите ни в София, Пловдив, Варна и Бургас.

Финансите са вашата страст?

Искате да се развивате в отлично организиран екип от професионалисти?

За успешната дейност на наш клиент търсим да назначим мотивиран финансист с желание за развитие на позицията:

ЕКСПЕРТ ФИНАНСОВИ ОПЕРАЦИИ

Присъединявайки се към успешния екип на компанията ще получите възможност да изявите качествата си във водеща в своята област компания, да развиете придобитите си до момента уменията, докато се намирате в отлична работна атмосфера.


Тази роля включва:

- Изготвяне на годишни финансово-счетоводни отчети, контролиране, анализ, и управление на балансови пера;
- Поддържане на отношения с финансови институции, одитори, контролни и изпълнителни органи;
- Контролиране на прилагането на закони, постановления, наредби, инструкции и други нормативни документи, регламентиращи счетоводната отчетност, данъчното законодателство и производствения процес;
- Актуализиране, поддържане и усъвършенстване на системата, процедурите за отчетност и вътрешнофирмения контрол;
- Планиране на финансовата дейност и участие при разработването на счетоводната политика на компанията;
- Изготвяне на финансово-счетоводна информация, доклади, справки и периодични отчети;
- Подпомагане и контрол при събираемостта на вземанията съвместно с другите отдели на компанията.


От вас очакваме:

- Висше икономическо образование – „Финанси“ или „Счетоводство и контрол“;
- Минимум 3 години професионален опит на подобна позиция;
- Аналитично мислене, лоялност и ефективност по време на работа;
- Умение за добро организиране на работния процес и работа в екип.

Ако позицията предизвиква Вашето внимание и имате интерес да научите повече за тази отлична професионалан възможност, можете да кандидатствате като изпратите актуална автобиография. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 1504/ 29.08.2012 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 29.08.2017 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Банково дело
Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

29.11.2016

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ