Назад

СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ- Шумен

Детайли

Описание

Изи Консулт е българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси, нашата основна цел е да свързваме най-добрите кадри с
най - перспективните работодатели.

Във връзка с разрастването на дейността на наш клиент – международна производствена компания в град Шумен, търсим квалифицирани и мотивирани кандидати за позицията:

Специалист ТРЗ

На тази позиция ще отговаряте за:

- Изготвяне на необходимата документация, свързана с трудово-правните взаимоотношения с персонала на компанията;
- Организиране и поддържане на архив от лични досиета;
- Издаване и обработване на документи за отсъствие от работа (отпуски, болнични);
- Работа със специализиран софтуер за начисляване на заплати;
- Изготвяне на справки и отчети за ръководството.

Ще се справите успешно на тази позиция, ако притежавате:

- Минимум 2 година опит на същата или сходна длъжност;
- Много добри познания за трудово-правните отношения и умения за прилагането им на практика;
- Подходящо средно/висше образование;
- Много добра компютърна грамотност – отлични умения за работа в Excel и опит със
специализирани програми за ТРЗ.

Личностни качества, които нашият клиент цени:

- Прецизност, отговорност, желание за усвояване на нови знания и умения;
- Аналитично мислене, организираност и умения за спазване на срокове;
- Самоинициативност, енергичност и мотивация за дългосрочно развитие в областта.

Кандидатствайте при нас и можете да получите:

- Трудов договор и пълни осигуровки;
- Допълнителни социални придобивки;
- Безплатен служебен транспорт;
- Модерна работна среда и участие във фирмени събития.

Ако успяхме да привлечем интереса Ви, кандидатствайте сега, като ни изпратите актуална автобиография.

Услугите на Изи Консулт са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. Шумен

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

25.08.2020

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ