Назад

РЪКОВОДИТЕЛ, ФИНАНСОВИ И СЧЕТОВОДНИ ОПЕРАЦИИ

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш клиент - лидер в сферата на аутсорсинг услугите, търсим да назначим специалист на позиция:

Ръководител - Финанси и Счетоводни операции


Отговорности:

• Разработване на стратегия за определяне на ясни и точни цели и механизми за оценка и мониторинг на показателите за изпълнение на оперативната работа в Компанията
• Разработване на стратегия за развитие на финансовите и административеи операции
• Провеждане на обучения на мениджърите за ефективно обслужване на клиентите
• Разработване и изпълнение на нови миграции на бизнес процесите
• Да отговаря за въвеждането и изграждането на нови възможности във финансовите и административени операции
• Разработване и проследяване на вътрешните политики, процедури и стандарти на сигурност на информацията
• Цялостната организация на работния процес включително във финансови и счетоводни отдели
• Проследява за спазването на споразуменията и за нивото на обслужване в рамките на различните договори, чрез
прилагане на количествени системи за управление на процесите
• Поддържане на високо ниво на удовлетвореност от страна на клиенти и ръководителите на съответния проект
• Планиране изискванията по отношение на подбора или материалната база в сътрудничество с ръководството и поддържащите отдели
• Менажира ситуации на високо управленско ниво на принципа - преглед, наблюдение и действие
• Организиране, преобразуване и укрепване на основните отдели, за да гарантира, че резултатите са изпълнени
• Създаване, поддържа и консолидиране на оперативните процеси под формата на ясни модели
• Принос в ръководството на процесите за вземане на решения със справедлив и обективен подход
• Активно участие в управлението
• Въвеждане на иновации в процесите на Компанията с цел бизнес развитие

Компанията предлага:

• Много добро възнаграждение
• Отлични работни условия
• Работа в международна компания
• Възможност за работа в компания, лидер на пазара, в млад и мотивиран екип.

Изисквания:

• Завършено висше образование – Магистър Бизнес Администрация
• Six Sigma Green Belt сертификат
• Сертификат по Управление на бизнес операции
• Сертификат по Управление на проекти
• Умение за работа със счетоводен софтуер
• Работно ниво на MS Office - MS Excel, Power Point, Word Doc,Outlook


Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 1510/14.09.2012 валиден до 14.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Счетоводство и Одит
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

18.01.2017

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ