Назад

Младши консултант Управление на таланта с немски език

Детайли

Описание

В Адеко България, ние вярваме, че добрата работна среда е фактор за по-добър живот. Поради това нашите консултанти се стремят да намерят най-добрата позиция, съответстваща на Вашите персонални умения и предпочитания.

Във връзка с въвеждането на нови проекти в сферата на човешките ресурси за наш клиент, водеща международна немска компания от сферата на бързооборотните стоки, търсим да назначим за офиса в София – Младши консултант Управление на таланта.

Консултантът е основното лице за контакт в компанията по всички теми, касаещи Управление на таланта, както по отношение на кариерното развитие на персонала, така и на корпоративната електронна система.

Той e отговорен основно за въвеждането на процесите за Управление на таланта, вкл. внедряването на електроннен модул за управление на таланта, като подпомага и прилагането на отделните инструменти, свързани с изпълнението на тези процеси.

Основни отговорности, свързани с кариерното развитие на персонала:

Провеждане въвеждането на програма за Управление на таланта;
Адаптиране на корпоративната концепция за Управление на таланта към нуждите на местно ниво;
Подготовка, съставяне на списък с участници и планиране на срещи за провеждане на дискусии/конференции на тема Развитие на потенциала на служителите;
Съгласуване с модератора на дискусиите/конференциите за Развитие на потенциала на служителите;
Последваща обработка на дискусиите/конференциите за Развитие на потенциала на служителите (обобщаване на данни, подготовка на доклади и др.).

Отговорности, свързани с разработване на електронната система за Управление на таланта:

Адаптиране на съществуващата корпоративна електронна система за Управление на таланта към локалните нужни (вкл. преводи от немски език);
Подготовка и провеждане на имплементация на системата;
Провеждане на предварителни тестове на системата;
Въвеждане и цялостно администриране на системата;
Провеждане на въвеждащо обучение на всички потребители на системата;
Активна употреба на системата;
Изготвяне на репорти;
Тестване, имплементация и актуализация на системата.

Изисквания:

Бакалавърска/Магистърска степен в областта на човешките ресурси, организационна психология, социална педагогика и др. релевантни;
Много добро ниво на владеене на немски език;
2–3 години опит в областта на човешките ресурси (подбор, управление и задържане на таланта, обучение и развитие на персонала, оценка на персонала и др.);
Опит с въвеждане и управление на програми за развитие и обучение на персонала;
Опит в работа със системи за управление и планиране на човешки ресурси;
Опит в компании от хранителната индустрия и/или бързообортните стоки ще се счита за предимство;
Доказани комуникационни умения и способност за работа с различни нива в организацията;
Много добри организационни качества, ориентираност към резултатите и постигане на поставените цели.

Компанията предлага:

Възможност за стабилно развитие във водеща немска международна компания;
Възможност да бъдете част от нов проект за компанията;
Конкурентно възнаграждение и бонусна схема, обвързана с резултатите и постигнатите цели.

Ако тази възможност представлява интерес за Вас изпратете ни автобиография.
Ще се свържем само с кандидатите, одобрени по документи.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната агенция

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Бизнес /консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2

Дата:

20.10.2017

Организация:

Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ