Офис Мениджър
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Наш клиент е международна немска компания, световен производител на висококачествени абразивни продукти.
В момента търсим да назначим отговорен и добре организиран служител на позиция:
Офис Мениджър
Отговорности:
• Умее компетентно да обработва заявки и поръчки. Издава съответните им документи;
• Води професионална комуникация с вътрешни и външни партньори и клиенти;
• Съдейства за извършване на анализи и подготвя периодични отчети при поискване от работодателя;
• Събира и обработва статистическа, финансова и друга отчетна информация;
• Съдейства в маркетингови инициативи и контактува с централния маркетингов отдел в Германия;
• Работи със SAP, след предварително обучение;
• Дава информация и договаря продажба на услугите, предоставяни от компанията;
• Съдейства при изчислението на комисионни, бонуси на служителите в офиса на месечна база;
Компанията предлага:
• Ключова позиция в екипа на развиваща се компания;
• Непрекъснати обучения и възможности за допълнителна квалификация;
• Възможност за реализиране в екип от професионалисти;
• Стандартно работно време с ясно поставени задачи;
• Възможност за дългосрочно обвързване;
• Конкурентно заплащане с включен % от месечния оборот на компанията;
• Годишен бонус;
Изисквания:
• Завършено висше образование в сферата на финанси, счетоводство, икономика ще се счита за предимство;
• Добро владеене на английски език;
• Добро ниво на владеене на Excel;
• Предишен опит на подобна позиция;
• Приоритизира поставени задачи и спазва крайни срокове за изпълнение;
• Динамичен и мотивиран човек със силно изразена инициативност;
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 1510/14.09.2012 валиден до 14.09.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
16.03.2017
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК