Назад

Офис Мениджър

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Наш клиент е международна немска компания, световен производител на висококачествени абразивни продукти.
В момента търсим да назначим отговорен и добре организиран служител на позиция:

Офис Мениджър

Отговорности:

• Умее компетентно да обработва заявки и поръчки. Издава съответните им документи;
• Води професионална комуникация с вътрешни и външни партньори и клиенти;
• Съдейства за извършване на анализи и подготвя периодични отчети при поискване от работодателя;
• Събира и обработва статистическа, финансова и друга отчетна информация;
• Съдейства в маркетингови инициативи и контактува с централния маркетингов отдел в Германия;
• Работи със SAP, след предварително обучение;
• Дава информация и договаря продажба на услугите, предоставяни от компанията;
• Съдейства при изчислението на комисионни, бонуси на служителите в офиса на месечна база;

Компанията предлага:

• Ключова позиция в екипа на развиваща се компания;
• Непрекъснати обучения и възможности за допълнителна квалификация;
• Възможност за реализиране в екип от професионалисти;
• Стандартно работно време с ясно поставени задачи;
• Възможност за дългосрочно обвързване;
• Конкурентно заплащане с включен % от месечния оборот на компанията;
• Годишен бонус;

Изисквания:

• Завършено висше образование в сферата на финанси, счетоводство, икономика ще се счита за предимство;
• Добро владеене на английски език;
• Добро ниво на владеене на Excel;
• Предишен опит на подобна позиция;
• Приоритизира поставени задачи и спазва крайни срокове за изпълнение;
• Динамичен и мотивиран човек със силно изразена инициативност;

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 1510/14.09.2012 валиден до 14.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

16.03.2017

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ