Назад

Проектов Ръководител - Строителство и проектово развитие

Детайли

Описание

Ние вярваме, че добрата работна среда е фактор за по-добър живот. Поради тази причина нашите консултанти се стремят да намерят най-добрата позиция съответстваща на Вашите персонални умения и предпочитания.

За един от нашите клиенти - Холдинг с над 20-годишен опит в проектирането, строителството, проектовото развитие и управлението на недвижими имоти - търсим да назначим:

Проектов Ръководител

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
• Проектовият Ръководител ще бъде отговорен за управлението на проекта от фазата на проектиране, строителство и предаване до пускането в експлоатация
• Ръководи, контролира и координира всички проектни въпроси, свързани с проектирането и строителството на проектовите елементи, с цел правилно съгласуване, последователност и стиковане на всички процеси;
• Ръководи, контролира и координира проектната документация при прилагането на ПУП, проектирането, строителството и въвеждането в експлоатация на проектовите елементи;
• Ръководи, контролира и координира проектантските екипи на инвеститора, операторите и партньорите;
• Ръководи, контролира и координира комуникацията със съответните отговорни звена на инвеститора, операторите, партньорите, проектантите, подизпълнителите, представителите на надзорните фирми, държавни и общински институции;
• Отговаря за съгласуването и координирането на идейните, техническите и работни проекти и проектната документация на проектовите елементи;
• Отговаря за комуникацията между екипите на инвеститора, операторите, партньорите, проектантите, подизпълнителите, представителите на надзорните фирми, държавни и общински органи;
• Отговаря проектната документация да бъде изготвяна и съгласувана съгласно графика, заданието и бюджета;

ИЗИСКВАНИЯ
• Образование: Висше инженерно строително образование – степен магистър
• Професионален опит:
• Опит в ръководенето на големи проекти или група проекти
• Опит в съгласуване на проекти по части
• Опит в цялостно администриране на проекти
• Опит в работата и комуникацията с държавни и общински институции
• Умения за разчитане и работа с проектна и техническа документация
• Отлична компютърна грамотност, AutoCAD, MS Office
• Владеене на чужди езици – минимум отлично владеене на английски език - писмено и говоримо
• Отлично познаване на нормативната база в областта на проектирането и строителството
• Отлични писмени и вербални комуникационни умения
• Отлични организационни умения; работа с мултидисциплинарен екип
• Умения за оптимизация на процеси, за справяне в критични ситуации и вземане на решения

Ако тази възможност представлява интерес за вас и желаете да бъдете част от динамична, мултинационална среда, изпратете вашата автобиография още днес.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N=1814

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Строителство, Архитектура
Проектиране

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2

Дата:

20.10.2017

Организация:

Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ