Назад

Оперативен счетоводител

Детайли

Описание

Human Capital Store е специализирана компания за предоставяне на съвременни HR услуги. Мисията ни е да подпомагаме кандидатите да намерят най – добрата работа за тях.
Нашият клиент, вече повече от 15 години е активна компания, специализирана в бизнес консултациите и е утвърден доставчик на счетоводни услуги в България. От името на клиента ни, търсим служител за позицията на Оперативен счетоводител, който да се присъедини към екипа.

ВАШИТЕ ЗАДАЧИ:
Вашите основни задължения и отговорности на тази длъжност включват издаване на фактури, проверяване и въвеждане на първични счетоводни документи. Ежедневна комуникация с клиенти и представители на държавна администрация.

ВАШИЯТ ПРОФИЛ:
Притежавате съответното образование, имате добри комуникативни и административни умения, може да демонстрирате езикови познания (писмено и говоримо) по Английски език и познавате добре международните счетоводни стандарти. В този случай, вие сте търсения кандидат, който може да допринесе за силата на колектива.

ЕТО КАКВО ПРЕДЛАГА КЛИЕНТЪТ НИ:
- Коректни трудови отношения;
- Приятна работна среда сред малък и сплотен екип и много контакти с клиенти.
- Работно време - от понеделник до петък.
- Платен годишен отпуск в размер на 20 работни дни.
- Месечно нетно възнаграждение от 2 300 - 2 500 лева.
- Увеличение на стартовото възнаграждение след изпитателния срок.
- Допълнително здравно осигуряване, мобилен телефон и освежаващи напитки в офиса.
- Месечен ваучер за храна.
- Месечна карта за спорт (Мултиспорт).
- Дългосрочна заетост и сигурност.

Можете да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014.
Услугите към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставите, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 2300 до 2500 лева на месец

Категория:

Счетоводство и Одит
Бизнес /консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София

Дата:

28.05.2024

Организация:

Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ